Olen pelkuri!
Mutta olen hävittänyt sakon,se on jo myöhässä maksu siis.
Koska olen pelkuri,niin en ihan noin vain uskalla lähteä esim kyttikselle sakkoani kyselemään :( En sitä taida muuten saada? Että voisin maksella pois.
kadonnut sakko
pelkuri40
2
4619
Vastaukset
- Jussi..Pussi
No, odottele Oikeusrekisterikeskuksen muistutusta maksamattomasta sakosta.
Siinä ovat summa, tili- ja viitenumerot, jolloin se menee oikeaan kohteeseen.
Jos se on poliisin antama, niin maksamattomana se ei mene muuntoon, mutta ulosottomies pyrkii sen vuoksi kättelemään. - 435453
Soita Oikeusrekisterikeskukseen, tai tee kuten yllä neuvotaan ja odottele muistutusta. Sakkoihin ei tule mitään viivästyskorkoja eikä muita lisäkuluja, ei edes vaikka lasku tulisi ulosotosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254348
- 272461
- 342244
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174