Hei kaikki ihanat Suomi24 keskustelupalstalaiset!
Tuskinpa enää muistatte minua mutta Pellervo "Peltzi" Hollo on jälleen kanssanne. Tästä eteenpäin olen Hollo Pellervo. En onnistunut kirjautumaan vanhalla tunnuksellani joten nimimerkkini on nyt HolloPellervo. Ehkä olin ollut liian kauan kirjautumatta tälle sivustolle ja minut oli siirretty edesmenneiden joukkoon kuten kävin kuningas Bhumibol Adylyadejinille torstaina 13.10.2016 kello 15:52. Vuoden kestävää suruaikaa täällä thamaassa vietämme ja olenkin pyrkinyt pukeutumaan surupukuun mahdollisimman usein.
Kaikesta huolimatta olen elävien kirjoissa ja täynnä elämäniloa jota jaan tällä hetkellä täällä koillisessa thaimaassa ihanille thaityttösille.
Työt ovat painaneet päälle enkä ole ennättänyt viihtymään tällä palstalla. Palstalla olen kuitenkin viettänyt aikaa. Meillä nimittäin on täällä suuri palsta kukkapensaita. Tänään aamulla jo kello kuudelta olin sievän tyttösen Mayn kanssa ensimmäisiä tilauksia keräilemässä asiakkaillemme. May poimii kukan nuppuset pensaiden alaosasta ja onhan se kieltämättä mukava katsella kumartuneen pienen thaityttösen peppua. Minä keräilen kukat puolestaan pensaiden yläosasista ja annan Maylle hyvän mahdollisuuden kurkistella housunlahkeitteni sisäpuolelle. Tänään keräsimme yhdessä kolmen tunnin aikana 2 kiloa kukkia. Huuhtelimme ne ja pakkasimme ne läpinäkyviin muovipusseihin punnitusta varten jonka jälkeen asiakas voi ne meiltä noutaa. " kiloa myymme asiakkaille 80-120 Bahtin hintaan. Riippuen kuka on kyseessä. Tuntipalkat eivät tässä hommassa kovinkaan korkeiksi nouse.
Jos vielä muistatte Oon niin hän on kotosalla ja pyörittää perheen arkea. Samoin Da, pienen sievän nappisilmäisen suomi/thaimaa pojan kanssa. Budis on kuten ennenkin, ilmekään ei ole värähtänyt vuosien varrella.
Vieläkö sika-Amalia terrorisoi palstaa? Entä onko 28x vielä mukana kuvioissa?
Oikein mukavaa alkavaa iltaa kaikille ihanille rakkaille ystävilleni toivottaa Pellervo, Oo, Da May ja Budis
Pellervon paluu!
HolloPellervo
1
173
Vastaukset
- ChiangMaiOriginal1
Tervetuloa Pellervo.
Kaltaistasi kaivataan jutustelemaan muustakin kuin idiotismista, jota 99% tällä hetkellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264657
- 282661
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241360- 151306