Mulla uus honor8. Laitoin kännykän käymään ja siihen sormenjälkitunnistuksen. Kaikki hyvin. Sitten alkoi pukkaamaan jotain päivitystä ja sen jälkeen pyytää uudelleenkäynnistyksen jälkeen salasanaa. Mikä helekatin salasana? Ennoo semmosta laittanut!!
Perk.leeee
5
142
Vastaukset
- Nototanoin
Sipase siihen se sormenjälki vaan. Se toimii ikään kuin salasanana.
- Salasanavoijuma
Ei tapahdu sormenjäljellä mitään pyytää salasanaa. Ennen päivitystä sormenjälki toimi hienosti. Tässä muuta voi kun lähteä liikkeeseen
- Multiuser
Se salasana tai paremmin pin on asetettu siellä sormenjäkiasetusta tehtäessä ennen sormenjälkeä.
Kun puhelin käynnistetään, niin pin annetaan aina ekalla kertaa. Itse en laittanut sormenjälkeä nougat ivityksen jälkeen, mutta totesin kuitenkin, että se on helpoin tapa avata puhelin verrattuna siihen, että painat ensin poweria ja pyyhit sormella näyttöä.
Nyt nougat käyttiksessä sormenjäkitunnisteen voi ottaa myös pois. Jo se puhelin ei aukea, niin ..... isteasiassa ss voi olla vaikeaa, mutta palauta tehdasasetukset,
Ja yks asia. Sormenjälki toimii vain siitä sormesta josta se on annettu. Jälkiä voi toki antaa useammasta sormesta. - sinappitaivas
peset käsiä sormi kuivuu ei toimi aikakaan iphone se:ssä eli numerokoodi parempi
- Salasanavoijuma
Mä pukkasin vanhanpuhelimen sim-kortin paikoilleen ja alkoi heti pelittään
ei kysellyt pinniä. Veti kortilta puhelinnumerot ja tosiaan kaikki ok. No puhelin eilen ostettu. en ala itse miettimään.
Kiitos asiallisista viesteistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467655
- 334243
- 573725
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652591- 562445
- 512388
- 402339
- 162286