Vastasin jo tuonne aikaisempaan keskusteluun, mutta laitan sen vielä tähänkin.
Ok, näin vastauksesi ja kiitän siitä. Silti olen sitä mieltä, että jostakin syystä juuri naisten lihavuuteen kiinnitetään enemmän huomiota ja naisista tehdään syntipukkeja tässä(kin) asiassa. Harvemmin kukaan täällä miesten lihavuudesta on huutamassa, vaikka aihetta ehkä olisikin.
Sitä paitsi minua itseäni henk. koht. etoo suuresti juuri sellaiset miehet, jotka ihan onnessaan vetävät makkaraa ja silavaa, olutta unohtamatta, päivästä toiseen ilman mitään kykyä ajatella muuttavansa elintapojaan. Samoin sillä asenteella, että salaatin syöminen on akkamaista, eivätkä tosimiehet syö salaattia tms.
Silti nämä samat siat voivat olla naisia haukkumassa näiden elintavoista. Samat siat voivat olla myös haukkumassa naisia läskeistä, vaikka heti sen jälkeen naureskelisivat terveellisiä elintapoja. Eli siis todella ristiriitaista toimintaa.
Kyllä miestenkin elintapojen muutosta pitäisi siis huutaa ihan yhtä lujaa kuin naistenkin.
tilastomies!!!!!!!!!!!
6
308
Vastaukset
- turpeat
Huomaatko, että itse tuot julki aika hurjistuneena inhosi pönäköitä ukkoja kohtaan. Siinä valossa tarkasteltuna ainakaan sinulla ei pitäisi olla nokan koputtamista jos ja kun miehet käyttävät saamaa kieltä riskeistä naisista.
Miksipä yleensä kumpikaan sukupuoli loukkaantuu asiasta joka on tosi, lihavuus ei ole kaunista eikä terveellistä. Miksi sitä ei saisi ääneen sanoa.No sehän juuri se pointti olikin eli miksi valittaa vain naisten lihavuudesta, kun sitä on havaittavissa miehilläkin. EN KIELTÄNYT KETÄÄN VALITTAMASTA KENENKÄÄN LIHAVUUDESTA, kunhan se perustuu faktoihin, eikä ole yksipuolista tyyliin "vain naisten lihavuus on suuri ongelma".
Täällä vissiin on ollut aika monta kirjoitusta naisten lihavuudesta viime aikoina, joten tämä oli aika harvinainen poikkeus. Kaiken lisäksi minulla ei henk. koht. ole mitään kenenkään lihavuutta vastaan, vaan pyysin vain realistisesti huomaamaan molempien sukupuolten "ongelman", jos siitä kerran ongelma pitää tehdä.
Kirjoitukseni oli vastauksena aikaisempaan tilastomiehen tekstiin, joka ei ole nyt tässä samassa yhteydessä ja jota ilman pointtini ei välttämätä aukene kaikille.
Toisekseen toin ilmi vastenmielisyyteni miesten ruokailutottumuksia kohtaan, en varsinaisesti lihavuutta. Aikaisemmassa kirjoituksessa nimittäin kiinnitettiin huomiota naisten herkkujen syöntiin ja tämä oli vastapaino sille.- Jormajortikka
Catariina81 kirjoitti:
No sehän juuri se pointti olikin eli miksi valittaa vain naisten lihavuudesta, kun sitä on havaittavissa miehilläkin. EN KIELTÄNYT KETÄÄN VALITTAMASTA KENENKÄÄN LIHAVUUDESTA, kunhan se perustuu faktoihin, eikä ole yksipuolista tyyliin "vain naisten lihavuus on suuri ongelma".
Täällä vissiin on ollut aika monta kirjoitusta naisten lihavuudesta viime aikoina, joten tämä oli aika harvinainen poikkeus. Kaiken lisäksi minulla ei henk. koht. ole mitään kenenkään lihavuutta vastaan, vaan pyysin vain realistisesti huomaamaan molempien sukupuolten "ongelman", jos siitä kerran ongelma pitää tehdä.
Kirjoitukseni oli vastauksena aikaisempaan tilastomiehen tekstiin, joka ei ole nyt tässä samassa yhteydessä ja jota ilman pointtini ei välttämätä aukene kaikille.
Toisekseen toin ilmi vastenmielisyyteni miesten ruokailutottumuksia kohtaan, en varsinaisesti lihavuutta. Aikaisemmassa kirjoituksessa nimittäin kiinnitettiin huomiota naisten herkkujen syöntiin ja tämä oli vastapaino sille.taidat olla läski.
- toi 81
nimmarissas paino vai ikä?
- Seppo.Hullula
läskimooses.
- hirviökuha
joop.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394953Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6724188Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671461OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911164
- 941144