Hei,
olen työllistetty työllisyysmäärärahoilla ja mietityttää, että kuuluuko minun saada pidetyistä lomista lomarahat? Google ei minulle osannut tätä kertoa.
Työllisyysmäärärahalla palkattu ja lomarahat?
3
229
Vastaukset
- lomaaa
Se riippuu, siitä minkä alan työehtosopimusta työpaikalla noudatetaan ja mitä siinä on sovittu lomarahan maksamisesta.
Jos sulla on kirjallinen työsopimus,niin siitä voit katsoa työehtosopimuksen. Jos ei ole, niin sitten sinun pitää saada ensimmäinen palkanmaksun yhteydessä selvitys työnteon keskeisistä ehdoista, josta tes selviää.
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2001/20010055#L2P4 - Mietityttä____
Tokihan lomarahaa normaalisti maksetaan, mutta kuuluuko se työllisyysmäärärahoilla palkatuille lienee eri asia, jota TES ei sano :)
- lomarahat
Jos alan TES sanoo, että lomaraha maksetaan niin silloin se maksetaan jokaiselle jolla on oikeus lomaan. Se, että työnantaja saa tukea palkanmaksuun ei tarkoita, että TES:ä ei pitäisi noudattaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447316
- 324058
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492279- 512265
- 372258
- 432238
- 162236