Hua Hinissä onneton palokunta

SurkeaPalokuntaHuassa

16

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OnnetonHuaHin

Hua Hinin palokunta on surkeampi kuin Retuperän VPK se on todettu jo aiemminkin. Onhan Hua Hinissä infrakin retuperällä, mikään ei toimi. Songthaewit lopettavat liikennöinnin klo 18 tai klo 21. Surkeaa todella surkeaa.

• OnnetonHuaHin

Onneksi sain äiteeltä bensarahaa mopooni, joten pääsen ajelemaan taas vapaasti. Isot pojat kertoivat Songthaewitien kulun loppuvan liian aikaisin. Minua tämä ei haittaa sillä mopollani pääsen joka paikkaan ja joka aikaan.

• OnnetonHuaHin

Kännisiä onkin paljon Hua Hinin liikenteessä. Älä myöskään käytä kypärää nimimerkin varastaja, näin pääsemme sinusta nopeammin eroon. Aivot asfaltille vaan, vaikka ei nimimerkin varastajalla aivoja ole.

• BaariTyttö

Hyvää huomenta sinullekin.
      Voisitko ystävällisesti kokeilla olla näpyttelemättä tänne yhden päivän aluksi ja jos selviät siitä ilman vakavampia oireita, niin sitten seuraavaksi voit kokeilla kahta päivää ?

• näinsevainon

Hyvää huomenta BaariTyttö, matkijalerppaa et saa lopettamaan kirjoitteluaan ja mopopojat ovat Hiekkaharjussa elämänsä kohokohtia.

• OnnetonHuaHin

Pieni pyyntö. Voisitko jo vihdoin lopettaa nimimerkin varastamisen. Minä jatkan mopoiluani miten haluan.

• BaariTyttö

Aivan oikein, sinullahan on tuo ainainen vastaus Lerpasta, vaikka itse olet palstan sairain provo.

Onko sinulla jotain järkeväksi luokiteltavaa kirjoiteltavaa tänne ?

• näinsevainon

Ainoa kirjoitukseni tänne oli vastaukseni sinulle, taidat olla apulerppa, vai lerppa itse kymmenillä nimimerkeillään...

• SitäSaaMitäTilaaBaariH

Mene tuonne Pattaya palstalle katsomaan numerohullun kirjoituksia.

• BaariTyttö

Ei jatkoon.....

Voi jatkaa ainoita päivittäisiä kirjoitteluitasi mielihalujesi mukaan.

Toivottavasti saat tahtomasi mielihyvä.

• onkosamahenkilö

Hmm, oikeinkirjoitus lerpan tasoista.

• SurkeaPalokuntaHuassa

Pidän erittäin tärkeä viestittää tästä palokunnan surkeudesta tällä matkailupalstalla. Tämän takia lopetan kaikki google matkailuni Hua Hiniin.

• suurkiitos

Hyvä lerppa, teeppä sama Pattayalle.

• TurvatonHuaHin

Onhan tuo vakava turvallisuus ongelma kun palokuntaan ei voi Hua Hinissä luottaa.

• hehehehehee

Kyllä näistä turvallisuusasioista kannattaa huolta kantaa tällä suoli24 palstalla. Kyllä se on jämpti niin.

• HuaHinPaskamesta

Hua Hin THAIMAAN VAARALLISIN TURISTIKOHDE TILASTOJEN MUKAAN. Pommeja väkivaltaa koirilla ja apinoilla vesikauhua suuri huumeongelma korruptioitunut poliisi ei välitä mistään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4704
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3825
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2494
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2241
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2064
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1888
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1758
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1527
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1411
    Aihe