ohjeet:
1. Älä koskaan nalkuta
2. Juttele hänelle rauhallisesti.
3.Älä huuda
4. Helli usein
5.Leivo kerran viikossa hänen lemppari- kakku tms.
6.Pidä huumori yllä
7.Laita itsesi kauniiksi hänen takiaan,ei muitten miesten.
8.Älä missään nimessä mene motkottamaan hänelle,jos hän ei nyt jatkuvasti ole sängyssä aktiivinen,ei tarvitsekkaan olla!
9Muista kysyä myös häneltä ,mitä ruokaa laitetaan,ei yksin lapsilta,vaan ensin mieheltä.
10.Muista kiittää häntä,kun joka tapauksessa ne miehenjörrikät meitä naisia aina kuitenkin vähän auttelee,vaikka eihän me sitä aina kyllä huomatakkaan.Mutta tekee se mies siellä kotona nyt sitten kuinka pienen työn vaan, niin muistakaa kiittää!
Tässä muutama hyväksi havaittu ohje.
kirjoittelen joskus lisää.
Kirjoitelkaa myös te tähän jatkoa,katsotaan kuinka pitkä lista saadaan aikaiseksi,eliseuraava numero on
11.
miehen hoito opas
30
2903
Vastaukset
- nea
11. Suo miehelle omaa aikaa -ja joskus jopa ehdota sitä itse! Katso että hän voi lähteä kaverin kanssa kaljalle tai sählypeliin hyvillä mielin, eikä naisen valitukset jää takaraivoon soimaan.
- ja sit
päästä hänet poikien kanssa saunailtaan,
tietenkin sillä edellytyksellä että sinä pääset myös joskus poikain kanssa saunaan.. :))- pidä
muista pitää hyvänä ainakin joka kolmas tunti,jokaisena viikon päivänä
- tohelo123
12. älä koskaan kysele missä mies on ollut, hän kyllä tietää missä on ollut
13. älä ihmettele huulipunatahroja paidankauluksessa. ruuhka-aikana liikennevälineissä ON ahdasta
14. anna miehen olla mies, älä patista häntä suihkuun, parranajolle tai kampaamaan tukkaansa; kyllä tosimies antaa parran vähän rehottaa ja käy suihkussa kun huvittaa
15. ole kiinnostunut kaikesta mistä mies on kiinnostunut
16. älä tuputa omia kiinnostuksen kohteita miehelle
17. älä kuvittele omistavasi miestä yksin, anna miehen lähteä baarista jatkoille kenen kanssa hän haluaa
18. auta miehelle sukat oikeinpäin jalkaan
19. muista kiittää kun mies ei pyyhi suutaan paidanhihaan
20. älä neuvo miestä, hän on kuitenkin mies, hän kyllä tietää / osaa
21. anna miehen ajatella puolestasi, hän on kuitenkin mies, hän kyllä tietää ja osaa- hanna...
haiskahtaa työlle,, mä hankin koiran ;))
- aivan!
Nää osui naulan kantaan :)
- tuttua
14. Kun mies tekee jotain muista kehua häntä useasti samasta asiasta, sillä hän on tehnyt jotain todella "suurta"
- Hupu
22. Levitä jalkasi aina, kun mies pyytää. Jos itseäsi ei huvita, niin ajattele isänmaata. Hymyile kuitenkin miehelle ja esitä nauttivaa.
23. Ehdota pikapanoja silloin tällöin. Vakuuta miehelle, että sinulle riittää nopea rakastelu; pääasia, että mies saa nautinnon purkautumisestaan.
24. Palvo miestäsi. Anna hänen tuntea olonsa älykkääksi, kun hassu pikkuvaimo kyselee tyhmiä ja tarvitsee aina apua. - Tupu(na)
Hupu kirjoitti:
22. Levitä jalkasi aina, kun mies pyytää. Jos itseäsi ei huvita, niin ajattele isänmaata. Hymyile kuitenkin miehelle ja esitä nauttivaa.
23. Ehdota pikapanoja silloin tällöin. Vakuuta miehelle, että sinulle riittää nopea rakastelu; pääasia, että mies saa nautinnon purkautumisestaan.
24. Palvo miestäsi. Anna hänen tuntea olonsa älykkääksi, kun hassu pikkuvaimo kyselee tyhmiä ja tarvitsee aina apua.25. Mutta jos miestä ei huvita, niin eihän se seksi ole lainkaan tarpeen. Ei naiset oikeasti halua kuin ehkä kaksi kertaa vuodessa. Jos silloinkaan.
26. Älä mene miehen ja telkkarin väliin, kun telkkarista tulee urheilua. Maali syntyy sekunnin murto-osassa!
27. Tiskaaminen ei kuulu miehen ruuanlaittoharrastukseen. Syö ruuat, siivoa jäljet.
- kokemusta
Anna tilaa miehellesi olla ystäviensä kanssa vaikka kuinka tekisi mieli mukaan tai seuraan!!!
Jos mies ei saa tarpeeksi omaa aikaa niin hän ahdistuu ja pahimmassa tapaukseessa käy vieraissa!!! - tarkennusta
10.1 Kerro miehelle miten tarpeellinen hän kun hän: avaa tölkin, vaihtaa lampun, kiinnittään taulun seinälle, korjaa auton ym. Miehen täytyy tuntea olevansa tarpeellinen naiselle. Sillä tapaa mies haluaa auttaa jatkossakin, ja haluaa pitää huolta naaraastaan.
- Vaivautua ukkojen tähden???
PYSY SINKKUNA, ja kaikki on paljon helpompaa!
Sanoo eronnut 43-vuotias ONNELLINEN nainen ja ottaa lasillisen punaviiniä ja katsoo telkkaria kynttilöiden hämyssä.
Aamulla lenkille koiran ja bestiksen kanssa, sitten töitä ja iltapäivällä shoppailemaan. Syömään ja takaisin kotiin.
Sen jälkeen ystävän synttäreille ja nauttimaan seurasta.
Ihanaa, ainakin nyt. KAtsotaan vieläkö koskaan kaipaan ketään rinnalleni kiukuttelemaan. - Mies42
Vaivautua ukkojen tähden??? kirjoitti:
Sanoo eronnut 43-vuotias ONNELLINEN nainen ja ottaa lasillisen punaviiniä ja katsoo telkkaria kynttilöiden hämyssä.
Aamulla lenkille koiran ja bestiksen kanssa, sitten töitä ja iltapäivällä shoppailemaan. Syömään ja takaisin kotiin.
Ihanaa, ainakin nyt. KAtsotaan vieläkö koskaan kaipaan ketään rinnalleni kiukuttelemaan.onhan frigidin helpompi elää ilman miestä.
- sitä minäkin
Ihanaa, ainakin nyt. KAtsotaan vieläkö koskaan kaipaan ketään rinnalleni kiukuttelemaan.tässä ajattelen...olispa kuin ennen---ennen oli just näin kuten mainitsit!
Ehkä sen menneen saa takaisin,se on minullakin hiuskarvan varassa,,,enää.
Vapaus,mitä se olisikaan! - en vaivaudu, vaan nautin!
Mies42 kirjoitti:
onhan frigidin helpompi elää ilman miestä.
Niin tai käyttää apuvälineitä, jotka TAKAAVAT tyydytyksen ilman valitusta ja kiukuttelua.
Nauttikaa naiset vapaudestanne, etsikää itseänne. Shoppailkaa, lähtekää ystävän kanssa elokuviin, ravintolaan ja tai kuten minä ensi viikonloppuna hesaan teatteriin. Ilman kiukuttelua, ilman ainaista vääntöä asioista. Pakatkaa laukku ja menkää, niin yksinkertaista se on. - Toteutuukohanse
Ihanaa, ainakin nyt. KAtsotaan vieläkö koskaan kaipaan ketään rinnalleni kiukuttelemaan.Olen samaa mieltä niin monesta asiasta. Me miehet unelmoimme juuri samanlaisesta vapaudesta!! Jatketaanhan samaan malliin ja myös toteutamme unelmat, eiks jeh?!?
- ........
...pitääksesi miehesi onnellisena ja suhteesi kasassa!.....mahdotonta; olkaamme siis sinkkuja =)
- onneton
ei näytä lainkaan tutulta - itse tosin yritän noita soveltaa vaimooni - ei kuitenkaan tehoa ! pihtaus jatkuu hamaan hautaan
- johan pomppas
Eihän noi päde kun perusmieskamaan... Mites sellaset miehet, jotka oikeesti haluu kaikkensa antaa puolisolleen???
Sanomalla rakastan sinua tahtoo kuoria perunoita yhdessa, siivota yhdessä, tehdä lumityöt yhdessä, ajaa ruoho yhdessä, ottaa aurinkoa yhdessä, tehdä kauppalistaa yhdessä, maalata hitto vaikka seiniä yhdessä, jne... jne...
Vai onko se vain ihanaa kun käydään kerran vuodessa etelässä lämmittelemässä ja kaikki se muu elämä onkin vaan paskaa...???- oikaisu
Kaikki yllä esitetty tuskin sulkee pois sitä, että mies käyttäytyisi ihanasti ja rakastavasti naistaan kohtaan. Mikään yllä esitetty ei ole puolisioa alistavaa tms. Toisaalla voitaisiin luetella listaa naisen hoitohjeista, jotka tod näk olisivat saman henkisä, mutta asiasisällöltään erilaisia. Stereotyyppien mies tulee onnelliseksi yllä esitystä, ja onnellisena hän kohtelee myös puolisoaan hyvin. Toisen miellyttäminen ei ole aina helppoa.
Ketju oli jonkin aikaa ihan asiallinen ja hauska. Miettikää nyt hyvänen aika hieman ennen kirjoittamista.
- asiasta;-)
Aliisa kirjoitti:
ohjeet:
1. Älä koskaan nalkuta
totta mutta miehet osaavat murjottaa kans:-(
2. Juttele hänelle rauhallisesti.
Mielummin niinpäin
3.Älä huuda : mies sulkee korvat...
4. Helli usein :naiselle sama!
5.Leivo kerran viikossa hänen lemppari- kakku tms.
Mies: tuot kukkakimpun tai viinipullon
6.Pidä huumori yllä
Joskus hyvin vaikeaa mutta nauru on tarpeen
7.Laita itsesi kauniiksi hänen takiaan,ei muitten miesten.
Mieskin on kivempi puhtaana!
8.Älä missään nimessä mene motkottamaan hänelle,jos hän ei nyt jatkuvasti ole sängyssä aktiivinen,ei tarvitsekkaan olla!
!
9Muista kysyä myös häneltä ,mitä ruokaa laitetaan,ei yksin lapsilta,vaan ensin mieheltä.
Tee mielummin ruokaa yhdessä
10.Muista kiittää häntä,kun joka tapauksessa ne miehenjörrikät meitä naisia aina kuitenkin vähän auttelee,vaikka eihän me sitä aina kyllä huomatakkaan.Mutta tekee se mies siellä kotona nyt sitten kuinka pienen työn vaan, niin muistakaa kiittää!
Totta ja miehen tulee ehdottomasti kiittää naistaan hyvästä ruuasta ym
Asuminen yhdessä on haastavaa ja raskasta, molemminpuolinen hellyys ja avoimuus tekee paljon. 5 min saman peiton alla aamuisin pehmittää kiven kun kiven. Ja hymy piristää päivää kummasti samaten halaus ja pusu kun lähtee töihin:-)
Miettii mies 24v yhdessäolon jälkeen vaikka masennus poisti seksihalut, naista voi hellia ilman seksiäkin!- Mia
Toimivan suhteen perus-ajatus on lyhyt ja ytimekäs:
Pidä toinen onnellisena niin Hän pitää sinut onnellisena.
> Anna rakkautta jos Toinen sitä haluaa.
> Anna läheisyyttä jos Toinen sitä haluaa.
> Anna yksityisyyttä jos Hän niin haluaa.
>
Ja muista, yksin on vaikea rakastaa, toimiva parisuhde tarvitsee yhteistä aikaa. Lasten kanssa se on usein vähissä ja se väsymyskin painaa arkena.
Silti muista helliä toista edes 5 minuuttia päivässä ja osoittaa että rakastat.
Mieti mitä sanot jos ei haluta, älä loukkaa toista sanomalla:
> Älä sano että Sinä et kiihota minua.
> Älä sano ettei Sinun tee ikinä mieli.
Jos kieltäydyt se ei ole maailmanloppu jos vain muistat näyttää Minulle että rakastat minua.
> Kerro kuinka paljon Rakastat ja helli Minua.
Hellyyttä ei ikinä ole liikaa.
Ja Rakkauteen tarvitaan aina kaksi.
Muuten se loppuu
- Catariina
Mä en tajua, kun tänne aina silloin tällöin ilmestyy näitä näin hoidat(ihan kuin jostain lapsesta) miestäsi-juttuja. Aivan kuin joku ratkaisu ihmisten parisuhdeongelmiin.
Jokainen suhde on erilainen, eikä kaikille sovi samat asiat. Toisekseen on turha kertoa miehen hoitamisesta naiselle, joka elää suhteessa, jossa ei muutenkaan ole kaikki mallillaan, eikä hän itsekään saa kaikkea tuota samaa kohtelua.
Ihan kuin suhde olisi vain naisesta kiinni ja miestä kuin miestä pitäisi hemmotella samaan tyyliin, ansaitsipa hän sen tai ei.
Monet ongelmat ovat kaiken lisäksi niin syvällä, ettei niihin yksi aliisan lista kauheasti auta minään hokkuspokkus-keinona, vaan vyyhtien purkamiseen voidaan tarvita vähän intensiivisempää apua.
Kaiken lisäksi uskon, että suhteissa, joissa muuten on läheisyys ja perusasiat kunnossa, yleensä toisen huomioon ottaminenkin onnistuu luonnostaan.
Kaikista asioista ei myöskään voida antaa mitään absoluuttista ohjesääntöä, kuten "älä koskaan nalkuta" tai "juttele hänelle rauhallisesti". On miljoona eri tilannetta maailmassa, joissa pitää tehdä poikkeuksia säännöistä ja käyttäytyä tilanteen edellyttämällä tavalla.
Älykkäimmät ihmiset sitä paitsi ovat niitä, jotka eivät yritä noudattaa mitään järjessä pääteltyä käyttäytymiskaavaa, vaan osaavat joustaa tarvittaessa ja muokata mallejaan tarpeen tullen sopiviksi.
Tällä en tietenkään tarkoita sitä, etteikö miehelleen saisi olla hyvä ja etteikö annetut ohjeet olisi hyviä niihin soveltuvassa tilanteessa, mutta hei haloo, elämä ei ole noin yksinkertaista ja -oikoista. Meidän onneksemme. Kyllä taitaa olla mennyttä ne ajat, jolloin ihmisten käyttäytyminen oli noin tarkasti rajattua ja vielä sukupuolen mukaan. - vähän
Etkös koskaan catariina ole kuullut,että huumorin kukka se on kaunein kukka,eli löysennäppäs sinäkin nyt vähän sitä pipoas,niin varmasti menee paremmin!
Parempaa jatkoa!- Catariina
Joo, onhan tuo humoristista, en minä sitä kiellä. Siis mun kategoriassani. Ja hyviä vastauksia ylempänä onkin, ei siinä mitään.
On vaan tosi asia, että on paljon niitä, joille se ei ole sitä. Siis, jotka ihan tosissaan tuollaiseen uskovat.
Tunnen muuten monia sellaisia ihmisiä, jotka vetoavat huumoriin joka asiassa ja heillä ei todellakaan mene hyvin, vaan päinvastoin. Sen puolesta kyllä kumoan teoriasi täysin. - olevan
Catariina kirjoitti:
Joo, onhan tuo humoristista, en minä sitä kiellä. Siis mun kategoriassani. Ja hyviä vastauksia ylempänä onkin, ei siinä mitään.
On vaan tosi asia, että on paljon niitä, joille se ei ole sitä. Siis, jotka ihan tosissaan tuollaiseen uskovat.
Tunnen muuten monia sellaisia ihmisiä, jotka vetoavat huumoriin joka asiassa ja heillä ei todellakaan mene hyvin, vaan päinvastoin. Sen puolesta kyllä kumoan teoriasi täysin.aika tosikko,hellitä vähän!
Onko sulla jokin kriisi meneillään,vai miksi pingotat niin hirveesti?
Ei millään pahalla,olethan osaksi ihan oikeassa,ettei noi kaikki nyt luonnossa voisi tapahtuakkaan,mutta jos tää lista onkin joku hauska juttu? Tarkoitus vaikka saada nauraa,ja joitain se vaikka voisi auttaa ongelmissa miehensä kanssa.
Vastaile..Minkä ikäinen olet?,oletko itse naimisissa? - Catariina
olevan kirjoitti:
aika tosikko,hellitä vähän!
Onko sulla jokin kriisi meneillään,vai miksi pingotat niin hirveesti?
Ei millään pahalla,olethan osaksi ihan oikeassa,ettei noi kaikki nyt luonnossa voisi tapahtuakkaan,mutta jos tää lista onkin joku hauska juttu? Tarkoitus vaikka saada nauraa,ja joitain se vaikka voisi auttaa ongelmissa miehensä kanssa.
Vastaile..Minkä ikäinen olet?,oletko itse naimisissa?Ehkä sitten olen tosikko, voi olla. Ei sitä välttämättä itsessään tunnista. Tosin toisaalta mun ystäväpiirissä lienee sitten erilainen huumorintaju kuin yleisesti, koska olen aina pitänyt itseäni huumorintajuisena -ainakin omaa huumoriani ymmärrän.
Mutta hei, mistä sä tiedät, että tämän oli tarkoitus olla hauska juttu? Mitä, jos ei ollutkaan? Oletko ap kirjoittaja? Olen huomannut, että muhun vetoaa sellainen melko kärjistetty huumori, eikä tämä alkuteksti ollut mitenkään kärjistettyä niin, että sen siitä olisi puhtaasti huumoriksi tunnistanut. Sen sijaan jotkut vastaukset olivat kyllä hyvinkin hauskoja.
Toisaalta voisitko itse kertoa, mistä päättelet minun olevan tosikko, koska se on kuitenkin aika voimakas ilmaisu ihmisestä, jota et lainkaan tunne ja vielä tällaisen viesteilyn perusteella. Kenellä sitä paitsi on valta päättää, mikä huumori on sitä ainoata oikeata ja absoluuttista? Kenellä on valta sanoa, että joku on tosikko, kun ei ymmärrä toisen tiettyä huumoria? Onko ylipäätään edes mahdollista tehdä yleistä ja yhtäläistä tuomiota jonkun huumorintajuisuudesta tai -tajuttomuudesta?
Niin, olen pian 24v. En ole naimisissa. Minulla on koko ajan kriisi menossa ja elämäni on pelkkää kriisiä. Ehkä siksi suhtaudun asioihin vakavasti. Ainoa kuka siitä on joskus moittinut tätä ennen, on eräs ystäväni, joka ei ota koskaan itseään ja elämäänsä vakavasti. Sen huomaa siitä, ettei kukaan muukaan ota häntä koskaan vakavasti, koska se on melkein sama asia kuin ei välittäisi itsestään lainkaan.
Okei, toivotaan, että ap tekstistä olisi apua jollekin. Minusta kyllä tuntuu, että se voi vituttaa enemmän sellaisia, jotka eivät muutenkaan tunne olevansa riittäviä tai joiden suhteissa ei kaikki ole ihan kunnossa. No, mutta ihmisten vaikeudet ja ongelmat ovat kuitenkin niin eritasoisia.
Toivotaan myös, että munkaan elämä ei olisi aina niin vakavaa, että tällainen normaali huumori(sikäli mikäli se sitä on) jää ainaiseksi oivaltamatta. :(
- tulostaa nuo (m)
ja ottaa seuraaville treffeille mukaan, ettei tule sitten jälkeenpäin naputusta, että ei muka tiennyt :)
mies kun menee rikki, jos ei käyttöohjetta noudateta ;)
jokos kohta vois joku tulla hellimään? *katselee ympärille* :) - hallussa
no,mutta catariina,älä nyt suutu,täytyy myöntää että melkein kyllä toiseksi jään,on sulla toi sana ainakin hallussa!
Kiitos, kuka lienetkin :) On siitä jotain hyötyä, kun on niin aggressiivinen ja vakava - nimittäin siinä tuo sanan hallinta todella kehittyy!
Mutta ymmärsin kyllä sunkin pointin asiasta, onhan se kerran tosi asia, että joskus saatan reagoida hyvinkin voimakkaasti joihinkin asioihin, mikä myöhemmin saattaa harmittaa.
Olen kylläkin huomannut, että se on vaan omin tyylini, jota ilman en osaa kirjoittaa ja siksi olen ihan tyytyväinen, koska on selkeästä ilmaisutavasta joissain tilanteissa paljon hyötyäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162087MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921193
- 941144