Postilaatikoiden sijoittelu

keleenPer

Mitä mieltä olette tästä Postin postilaatikkokampanjasta? Postilla kuulemma on oikeus määrätä postilaatikoiden paikka ja nyt niin tulee tapahtumaan.

Minulta paloi hihat täysin tämän suhteen. Kuulemma omalla kustannuksella muutto pitäisi tehdä ja postilaatikoksi ei käy sama vanha, vaan värin ja mallin pitäisi synkata muiden telineessä olevien kanssa! - latiakaan en ole valmis tuohon projektiin valmis laittamaan. Jollei nykyinen laatikko ja laatikonpaikka kelpaa, niin haen postin mieluummin postista. Tai tulkoot itse siirtämään jos haluavat, mutta minä en asian eteen pane tikkua ristiin.

7

470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matti..kukkarossa

Postiko toimittaa nuo telineet?

• KypsäPostinToimintaan

Postin olisi aika palata perusasioiden ääreen.

Eivät ehdi jakamaan postia, kun aika menee ruohon leikkaamiseen...

• Sitä.saa.mitä.tilaaa

Onneksi on e-laskut ja lehdetkin voi lukea padilla. Oikeastaan voisin luopua koko postilaatikosta. Näillä toimillaan Posti ulkoistaa itsensä. Piruuttanikaan en lähetä ainuttakaan postikorttia, etten turhaan heitä vaivaisi.

• mökkimummu

En asu Akaassa, mutta kommentoin kuitenkin. Olen miettinyt itsekseni tätä postilaatikkojupakaa ja postin määräysvaltaa. MUlla on vapaa-ajan asuntona entinen vaikinaisesti asuttu rakennus. Sen seinässä kiinni on kyläläisten yhteislaatikko. Minun postiani ei siihen ole koskaan jaettu, mutta jotta postiauton kulku on esteetöntä, pitää minun aurauttaa pihani talvella. Pelastuslaitoksen itsevalvontaimoituksessa lueteltiin monenlaisi asioita, joita ei ole suotavaa pitää seinän lähellä, mutta ilmeisesti tällaisesta isosta puisesta postilaatikosta ei ole mitään paloturvallisuusriskiä.

• Anonyymi

Posti ! Laittakaa laatikoiden oikea sijottelu osoitetietojen mukaan paikkaan mihin ne kuuluvat, laatikoita on kaduilla joissa ei taloa ole.

• Anonyymi

Ikäihminen sai muutama vuosi sitten sovittua laatikon paikan lähemmäksi mökkiään. Mutta Aamulehti laittoi kampoihin, se ei suostu viemään lehteä uuteen laatikkoon, joka on noin 10 metrin päässä. Aamulehteä varten pitää olla eri laatikko.

• Anonyymi

Eiköhän se ole aivan sama mihin toijalalaisten postit jaetaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4074
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      18
      3116
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      390
      2201
    4. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1929
    5. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1881
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1777
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1629
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      14
      1397
    9. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      68
      1250
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1211
    Aihe