20 vuotias nuorinainen uudeltamaalta töitä.

linn3

kokin kouolutus valmistuin v 2015. Etsin kokin töitä siivoustöitä tai varastotöitä.

7

417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jubet

Mulla ois töitä tarjolla. Miltä kuulostais ajanvietto 44-vuotiaan miehen kanssa? Eli muutamana iltana viikossa voitaisiin nähdä ja maksasin käteisellä seuraavana aamuna.

• beethooven

Sinä paha vanha ukko. Kyllä kunnon nuori ihminen löytää vielä oikeita töitä varmaankin ja pian.

• aina_on_jotain
    • kokkaamaan

Kävele suoraan ravintoloihin sisän CV kainalossa ja jututa pääkokkia tai ravintolan omistajaa.
      Tietenkin otat ensin selville kuka tuo kyseinen ihminen on. Nuo paikat eivät aina mainosta missään joten olet askeleen edellä kun näytät oma-alotteisuutta!

• Linm3

Jos siis sinulla on niitä kokki hommia, tarjoa äläkä muuta vastaa. Ota minuun yhteys.
      Nimeä ja osoitetta en paljasta kellekkään, mutta keskisuomessa yks linnea neiti, jolla vaaleat hiukset ja kulkee bussilla. Tönäise ja kysy haluatko kokiksi, se voin olla minä

• Boss89

Löytyykö ajokorttia, etsin yritykseen siivoojaa puuhamaa nimiseen paikkaan.töitä olisi tarjolla alkuun syyskuun loppuun tai miten kelit sallii.Laita minulle itsestäsi tietoja jos kiinnostaa,osoitteeseen.
      joona.kainulainen@ihp.fi

• kodinhoitajaksiko

Etsimme kodinhoitajaa huolehtimaan perheen ruokahuollosta ja muusta juoksevasta asioiden hoidosta. noin 15 h/vko. Kiinnostaako?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7296
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4048
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3575
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3110
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2259
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    8. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      49