Miehen kehityshistoria

Seppojuhani

Olen ammatiltani saarnasmies. Julistan internetin iloja kaikille pienyrittäjille. Ja olen joutunut huomaamaan, että jurrikoiden valaistuminen tähän maailmaan käy portaittain. - Vaan eihän sitä Roomaakaan rakennettu yhdessä yössä.

Käytäntöön pohjautuva teoria miehen kasvusta pikkupojasta aikuiseksi mieheksi ja sen heijastuminen suhteessa vastakkaiseen sukupuoleen. Rinnastuksena yrittäjän suhtautuminen internettiin. Analogia on elävästä elämästä.

--------------
- Pikkupoika: Likat eivät kiinnosta. Ne ovat ihan pöhköjä.
- Yrittäjän I vaihe: On sitä tähänkin asti tultu toimeen ilman nettejä. Internetillä ei ole merkitystä minun työssäni.

- Alkava murrosikä: Kunhan joku tyttöystävä on, kun kerran muillakin on.
- Yrittäjän II vaihe: Kunhan jonkinlaiset sivut ovat, että edes firman nimi löydetään.

- Päättyvä murrosikä: Pitää olla hyvän näköinen ja isot tissit.
- Yrittäjän III vaihe: Sivujen pitää olla omaa egoa hivelevät. Antaa hyvän vaikutelman. Että voi tuntea olevansa mukana ajan hengessä.

- Aikuistumisen alku: Tyttöystävän pitää olla opiskelija tai työssä käyvä. Sellainen, että ilkeää vanhemmille esitellä.
- Yrittäjän IV vaihe: Sivuille laitetaan runsaasti asiatietoa joista toivotaan olevan asiakkaille hyötyä.

- Aikuistuminen: Nainen, jonka kanssa voisi elää sateisinakin päivinä.
- Yrittäjän V vaihe: Aletaan kysyä, että ”Mitä kaikkea hyötyä netistä voisi saada ja millaiset sivut niitä hyötyjä ihan oikeasti toisivat?”

J.K. Rovionoidat voinevat ystävällisesti tehdä asiasta oman versiona, ettei tarvitse luonnonvaroja ruveta tuhlaamaan.

37

1166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taikanainen

käypäs siellä postilaatikollasi joku päivä. tuli niin yksityistä kysyttävää, ettei hirvene koko maailmalle kuuluutta =)

• Jermu