Onko jollain tietoa mikä sen kirjan nimi on mikä on tulossa siltä selvänäkijältä, Naomi M. että saako jo jostain kaupoista? Mua kiinnostaisi kun se on kai hänen omaa elämäänsä käsittelevä ja kävin hänen enkelinäyttelyssään. Mulla on itselläkin ollut joskus jotain enneunia ja kaikki tuollaiset asiat kiinnostaa että olisi se kiva lukea.
selvänäkijän kirja
enkelkuva
3
154
Vastaukset
- millakaisa
Miksi et ota häneen yhteyttä ja kysy-- kysymällä kaikki selviää --- kiinnostaisi kyllä minuakin semmoinen kirja jos kertoo hänestä:) eipä ole hyppysiini selvännäkijöistä kertovia opuksia juuri osunut.
- Syyslomaakohti
Löysin itse hänen kirjansa googlettamalla ja tilasin, meinaan vielä pyytää siihen omistuskirjoituksen kun käyn hänen vastaanotollaan. On todella hyvä ja jotenkin erilainen kirja pitkästä aikaa. Kun sen luin oli ihan pakko varata häneltä vihdoin ja viimein aika kun olen jo pitkään sitä suunnitellut.
- katsopeiliin
Noidan käsikirja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224594- 203745
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4072449- 272181
- 342034
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 361809
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191507- 121371