Ajattelin lentää seuraavan Filppula-loman näin.
Turkish Airlinesilla Helsinki-Istanbul-Singapore.
Vaihtoaika Istanbulissa 2-3 tuntia.
Singaporessa ajattelin levätä päivän tai kaksi ja katsastaa kaupungin.
Sitten lento Singapore-Cebu-Singapore.
Tämä kaikki joulu-tammikuussa.
Eka lento noin 700 euroa ja sin-cebu-sin 200 -250 euroa.
Onko kokemusta ko lennosta?
Minusta on turha edes lentää Manilaan, kun menen kuitenkin saarille jouluna.
(Ensin Siargao Island)
Lento Helsinki-Cebu
5
316
Vastaukset
- kuriput
Qatarilla pääsee Clarkiin(Angeles), mikä on parempi yhteys ellei juuri halua käydä Singaporessa.
- ThainAviomiesOriginal10
Moi Tapio.
Olin muutamaa päivää ennen poksahdusta Istanbulissa ja olen päättänyt olla menemättä sinne toistamiseen.
Voi olla että olen pupunen, mutta minä en kyseiselle kentälle mene. - josdfajasdföjklasf
Tapsu,
Cathay Pacificillä saatat päästä noin 800e HEL-(joku euroopan hubi kenttä)-HKG-CEB joulu-tammikuussa päivistä riippuen. Eli kahdella vaihdolla.
Kuten joku aikasemmin sanoi, Qatar Airways lentää Clarkiin, mistä sama kone jatkaa Cebuun. Hinnoista en tiedä. - CRK
Ei lennä QR Cebuun. EK lentää DXB-CRK-CEB
Singaporesta on suora lento Cebuun, 3h 45 min cebu pasificilla, hinta 215 euroa minun matkapäivinäni.
Pääsen suoraan Cebusta siargao islandille, aivan turha lentää ensin Manilaan tai Clarkiin ja sieltä kallis lento välilaskun kanssa Cebuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224764- 203865
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082514- 272271
- 342084
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371908
- 151778
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121441