Neste huijaa!!

Nälkäinen_naapuri

Neste myy Orivedellä Rolssin hampurilaisia kalliimmalla, kuin hinnat seinän listalla. Kuka tätä paikkaa pyörittää ja keitä ihmeen puusilmiä siellä on töissä, kun asiaa ei korjata asiakkaan huomiosta ja pyynnöstä huolimatta. Tämä tuli huomattua just 10 min. sitten. Ottaa rankasti päähän!!!!
Eikös hyviin tapoihin kuulu ilmoittaa oikea hinta ensin asiakkaille ja tehdä muutokset vasta sitten sinne ATK:hon?
Mites jos bensan hinta onkin kassalla 10 sent. kalliimpaa, kuin tienvarsikyltti kertoo? Onko ok? Olkaahan rakkaat ihmiset varovaisia asioidessanne kyseisessä liikkeessä ja jos mahdollista, niin jättäkää kokonaan väliin.
Hyvää kesää ja hintojen venytystä teille. Yks vakkariasiakas (taas) lopetti teillä asioimisen.
T:Jone

9

747

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huijarithiiteen

En edes hämmästy, monopolipaikoista en osta edes tulitikkuja.

• SuosinMuitaAsemia

Eipä yllätä. Itse en orivesiläisenä edes katso paikallis bensa asemien suuntaan. Ajat sitten mihin päin tahansa orivedeltä on esim bensakin heti kymmenen senttiä halvempaa.

• eihuijannut

Minulle kassa antoi 2 euroa liikaa takaisin

• Huijasihan

TEE VALITUS

• Peliholisti

Voitin nesteen pelikoneesta satasen. Olen tyytyväinen palveluun kun vaihtoivat pikkurahat seteliksi.

• Ääliöt

Ja vaihtoivat muuten myös dippilautasen sisällönkin omavaltaisesti asiakkaalle mitään ilmoittamatta. Otin mukaan ja kun kotona piti leffaa alkaa katsomaan, niin voi v...u. EI AINUTTAKAAN mozzarellatikkua. Menin siitä oitis valittamaan. Oli kuulemma loppu ja korvattu ylimääräisillä ranskalaisilla, HÄ!!!

• orivedeltä

No olipas taas suuri yllätys...

• Kikikoo

Itse tiedän kuka paikkaa johtaa. On erittäin pihi, mutta työntekijät ovat erittäin mukavia.

• Hilimanne

Se oli ennen Esso, silloin oli hinnat kohillaan, pamputin baarityttöä aikoinaan, oli erityisen hyvä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      28
      5702
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      33
      5100
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2924
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2414
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2098
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2048
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      28
      1730
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1579
    Aihe