Oon siis 13v tyttö ja oon alottanu tänä vuonna laskee parkissa. Se on tosi hauskaa tai ainakin oli.
Nyt tälleen loppu talvesta (vai oisko jo kevät?) tuntuu että en kehity yhtään. Sen takia ei nyt oikeen ole motivaatiotakaan.
Välillä minua rupee pelottamaan jotkut ihan pienet pressitkin, kun on tullut tänä talvena tiputtua (ja kaatuiltua) niitten päältä aika paljokin (ja voin sanoa että on sattunutkin). Tuo pelko ei sinänsä tunnu ylitsepääsemättömältä, mutta ei oo kiva laskee jos on pieni pelko takaraivossa siitä että jotain sattuu.
Mitä voisin tehdä tuolle pelolleni?
Ja miten voisin saada motivaation takasin?
P.S. Jos jollakin muulla on ollut pelkoja lautailua kohtaan, niin miten ootte päässy niistä yli?
Motivaatio hukassa ja pieni pelko takaraivossa
2
241
Vastaukset
- Lumihepo
Jos itellä on motivaatio hukassa niin katon yleensä jtn lautaleffoja tai -videoita. Sen jälkeen on aina hirvee hinku päästä laskee.
Ja tuo pelko homma: älä jännitä! Jos ajattelet että kaadut ihan varmasti tai että kohta sattuu; niin silloin todennäköisesti käy niin. Mutta jos sen sijaan ajattelet että kyllä mä pystyssä pysyn ja lasket "rennosti", niin harvemmin kaadut. Ja jos kaadut niin nouse ylös jatka vaan matkaa, ei se haittaa! Kaikki lautailijat kaatuvat, myös ammattilaiset!
Ja yksi joka kannattaa hankkia on selkäpanssari. Se suojaa selkää kovilta iskuilta. Se saatta tuoda myös luottamusta jonkin verran: ei satu vaikka kaatuisi selälleen (ainakaan niin paljon).
Itellä oli polvet pari talvee sitten ihan mustelmilla kun tuli kaatuiltua :/- Juustokabanossi
Ei todellakaan kannata tuhlata rahoja selkäpanssariin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305770- 345263
- 292984
- 342434
- 372108
- 152068
- 361922
- 121681
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons361624