Älkää dissatko horoskooppeja

Juha82Steelesman

Ohan se enemmän mielletty huuhaa-tieteex.
Mut en lähtis "dissaamaan".
Niissä voi olla perää.
Vaikea kartta voi aiheuttaa esim ongelmia mitä tulee työntekoon.
Toki ei selitä kokonaan esim työttömyyttä.
Foliohattu-kirjoitusta tämä, tiedän joo ja varmasti saan kohta verbaalisen turpakäräjän palstan guruilta LOL haha XD.
Mut mikä tahansa hieman utopistinen tiede, niin ei sitä kantsi unohtaa koskaan, vaikea on sitä todeksi todistaa, se on totta, mut miettikääpä esim avaruuden painovoimatematiikkaa, kun painovoima pitää planeetat pystyssä ja jos ootte tietoisia astrologiassa siitä, että tähdet ja planeettojen magneettinen ja energinen voima vaikuttaa ihmisiin.
Onko tuo siis niin outoa välttämättä, jos kerta painovoimateoriakin on tavalliselle tallaajalle hyvin oudonkuuloista ja vaikeaa käsittää, niin miksi astrologia-tieteelle naureskellaan niin paljon?
Ootteko tietoisia muuten, että suurin osa astrologeista ovat aika korkeakoulutettua sakkia?
Se on myös yksi fakta.
Astrologia on oppiaineena helvetin vaikea, se vaatii paljon matemaattista älyä.

3

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmisessä astrologia on semmonen "jutska", että pelkkä oma kartta ei vaikuta omiin toimintoihin vaan myös omien vanhempien kartta, jos siis mikäli sikäli uskomme horoskooppijuttuja.Lehtien horoskooppijuttuja ei kyllä kannata ottaa todesta.
      En usko niihin.
      Mut uskon enemmän erityyppiseen pohdintaan astrologiassa.
      Tai no oon aikalailla loppupelissä agnostikko monen asian suhteen.
      Toki jos joku asia on todistettu tieteellä, uskon tieteeseen, kuten esimerkkinä alkuräjähdys eli maailmankaikkeus sai alkunsa alkuräjähdyksestä, se on todistettu ERITTÄIN HYVIN ja se, että maapallo on pyöreä, se pitää vaan hahmottaa oikeasta kulmasta tajutakseen sen, mullaki meni aika kauan aikaa hahmottaakseen sen, toki en laita päätäni ihan kokonaan pantiksi et oknko pyöree vai litteä.... mutta jos joku asia on todistettu täydelliseksi faktaksi, niin ois typerää väittää vastaan.
      1 1= 2. Se on fakta.

• nohurraaa

No, mikä tahansa blasebo saattaa toimia erittäinkin hyvin, jos uskot siihen. Se ei silti tarkoita, että siinä olisi jotakin. Uskot vain että se toimii ja kylläpä näyttää toimivan. Tuskin kukaan oikeasti uskoo, että jollakin tähtikuviolla on mainittavaa vaikutusta hänen elämäänsä.

• Suurin osa ei usko, mutta on joitaki, jotka uskoo.
        Tiettävästi itse astrologit uskoo ja ne, jotka uskoo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7054
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3958
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      47
      3391
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2127
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2078
    Aihe