Olen laittanut erityisesti merkille, kuinka taitavasti ja arvostavasti SOTE-puolen nuorehkot työntekijät (hehän itse eivät voi mitään asialle, joka korjaantuu itsestään) suhtautuvat minuun ikääntyneeseen.
Olen saanut kaiken mahdollisen kannustuksen ja hienotunteista apua mm. tietotekniikan osalta. Tämä on juuri sitä matalan kynnyksen toimintaa. Kiitos paljon. Tunne itseni TÄLTÄ OSIN tervetulleeksi Järvenpäähän.
Kiitos myöskin Mestariasunnoille ONNITTELUISTA hyvin tehdyn asuntohakemuksen vuoksi.
Jotain jäisin kaipaamaan ... no, olkoon menneeksi!
Kiitokset nuorille osaajille
Opemummi
2
177
Vastaukset
- Opemummi
Jos sen verran, että minulla ja Marilla on puhtaat paperit.
Jos ollaan liaksi jotain asiaa edistetty, niin anteeks kovasti.
Onneksi tää Järvenpään HYVIVOINTI-osuus kumoaa pahoinvointiosuuden.
Erityiskiitokset Tiinalle liikuntatoimeen! Ei oo näkynyt kuin jälki-istunnossa kentällä!- Opemummi
Niin ja on se niin väärin, että minun lapsenlapsenikin on joutunut olemaan mukana kokeilussa, missä alusta asti on tietty ... tästä ei seuraa poliittista skandaalia ... jos haluutte niin oppimisen vallankumous...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477745
- 334293
- 573775
- 503220
- 172916
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692656- 682550
- 582479
- 402349
- 162306