Mitä mieltä olette lapinkoiran harjaukseen käytettävästä Furmnator:rista katkaiseeko turkkia.
Kiitos mielipititeistänne.
koiran turkin harjat
3
155
Vastaukset
- meniaikaasitten
Riippuu karvasta, erimerkkisissä pohjavillaharoissa voi olla hiukan eroa, eli jollain voi jäädä kiinni päällikarvaan, toisilla toimii. Haraa on käytettävä myös ns. oikein, käytetään kun on karvanlähtöaika että terään jää irtokarvaa eikä iske kiinni päällikarvaan, karva laitetaan jakaukselle ja harjataan karvojen tyvestä sitä irtoavaa villaa.
Itse olen kokeillut muutamaan eri rotuun ja muutamaan lappalaiseen; yhdellä lapinkoiralla jäi vähän kiinni päällikarvaan ja teki harjauksesta inhan tuntuisen koiralle. Eli kannattaisi ehkä kokeilla ennenkuin ostaa. - Peräkamarikysyy
Tappara voitti mestaruuden, ja täällä joku peräkamarin asukki jauhaa jostain harjasta. Ei hyvää päivää. Herää jo.
Moit!
Meillä pidetään furmiratoria parhaana välineenä lapinkoiran turkin hoitoon ja se on erittäin turkikas.
Itse en muita harjoja käytäkkään. Furmiratori kun ei jumiudu turkkiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066822- 954241
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista463466Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483372- 1793294
- 503289
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242789- 552045
- 341981
- 131684