Pitkästä aikaa poikkesin Orihvetelle ja ihmeekseni huomasin että keskustan juopot oli näkymättömissä kun kauppareissulla niitä yleensä näkee useampia, liekkö sossu ollut vastuuton rahaa jakaessaan vaikko luonnollista poistumaa?
Puliukot häviksissä
13
587
Vastaukset
- Exm
Puliveikoit on mökeillään, saakutti kun ostin Orivedeltä mökkitontin, naapurit ei tee muuta kuin kännää ja tulee tontilleni kertoon miten miten miten....minä tein.
Myyn mökkini heti kun saan sen valmiiksi- Mistäpäinostit
Mistäpäin sinulla on tontti?
- rrtrrrtt
Mistäpäinostit kirjoitti:
Mistäpäin sinulla on tontti?
Juupajoella
- hui_kauheeta
Viimeksi kun kylillä kävin niin ison talon isännäksi esityäytynyt mies hillui kännissä ja naisiakin oli
juoppo ringissä nyt näkyi vain "nuorehko" rollaattori mies ja joku sen kamu! - NickName124
Eiköhän orivarsan alle ilmesty taas ryyppyremmi kun ilmat lämpenee
- 6578
Piitu näkyi tänään orivarsan alla
- Väestösiirtoja
Muutamia tyyppejä siirretään/siirrettiin toiselle paikkakunnalle, näin sanoiivat pultsarit itse.
Jutteletteko muuten pultsareille? Ei ole ollut ongelmia olla hyvän päivän tuttuja. - Jenni1991
Ainkin Alkon edessä on puliukkoja ihan tarpeeksi
- nightCrowlerrrr
Ei pidä paikkaansa.
Ei siellä mitään ole. - Hildumari
-Mutta kukas on se nainen tavarakuormansa kanssa keskustassa kadunreunalla olllut jo monta päivää !
-Tietääkö kukaan hänen tarinaansa.- Leenaleenaleena
Googlaa Laukku-Leena
- Hildumari
- Kiitos leenaleenaleena !
Olihan tarinaa Leena Kiviharjusta
-On melkein valmis lakimies,mutta olosuhteiden muuttuessa valitsi uudenlaisen kuvion elämäänsä,josta varmaan nauttiikin ,koska on oman tiensä valinnut !
- vaikkaeimullekuulu
Ketä ovat isä ja tyttö kun notkuvat baareissa, miehellä on joku yrityskin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274387- 2603744
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282114Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701736Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161502Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81439Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4111348Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4341265Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501229Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070