Minulla oli yksi tuttu, joka käyttäytyi minua ja myös muita ihmisiä kohtaan todella ilkeästi. Olin todella yllättynyt, että niin ilkeästi käyttäytyvä ihminen on edes olemassa.
Muutama kuukausi sitten kirosin tämän ihmisen.
Nyt haluaisin kumota tämän kirouksen. Kaduttaa, että tein koko kirouksen. Olen kuullut, että kaikista paras "kosto" on vastata pahalle hyvällä. Ja yleisestikin ottaen toisen ihmisen kiroaminen on tyhmää, sillä eikös kirous langea kiroajalle takaisin.. vai miten se nyt meni?
Miten kumoan kirouksen ja saan anteeksi tekoni?
kirouksen poisto
Syntine
1
1938
Vastaukset
- ÄläAlaKynnysmatoksi
Se riittää että tarkoitat sitä ja onhan se sinulle itsellesikin hyväksi, että voit antaa asian olla eikä se vaivaa enää mieltäsi. Huolehdi kuitenkin jatkossa ettei sama ilkeily sinua kohtaan toistu. Voit myös "rukoilla" ja sanoa että vapautat nyt hänet kaikista yhteyksistä ja mahdollisista kirouksista. Mutta tärkeintä on että huomaat ettei tunnu hyvältä kantaa kaunaa, mutta joidenkin kanssa ei anteeksiantaminen ja unohtaminen toimi, vaan niille pitää opettaa mistä tykkäät ja mistä et, ja jos ei kelpaa niin suksikoot kuuseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224764- 203865
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082514- 272271
- 342084
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371908
- 151778
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121441