Supista Kapi

muikkumiesSL

6

2510

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .ertsu.

älä päästä tautia etenemää.kapipiikkejä eläinlääkäriltä.aika vaikea todeta heti,mut lääkitys alotettava.oireet:raapiminen,karvat irtoo,iho tulehtuu,mätii,haisee.suomeksi vittumainen tauti.jatka mäntysuopa pesuja koiralla taudin parannuttua.toipuu nopeammin.

• Nimetön

Kapi ei ole niin vaarallinen mitä luullaan mutta koira kannattaa pestä aina hyvin oisin kiinnostunut tietämään minkälainen koira on kyseessä ja mistä se on saanut kapin jos kiinnostaa laita vastauksia olen itsekkin ja koirieni kans pelaillut kapisten kettujen kans eikä ole minun koiriini tarttunut

• .ertsu.

kapi tappaa jos ei kunnon hoitoo ryhdytä.omissa koirissa kapi esiintyny turhankin useasti.terrillä 3 kuuri lopuillaa.kyl se tarttuu joskus helposti,pesässä käynti riittää.aina ei pesu riitä.sul hyvä tuuri.

• muikkumiesSL

Jo aikaisemmassa jutuissani kerroin supista nurkissa ja se kuolikin liiteriin ,sillä ei ollut karvoja ensinkään sivuilla.Olin reisunpäällä ja emäntä totesi koiran raappivan itseään ja vei heti hoitoon,liekö hätävarjelun liioittelua ,mutta ei mitää näkyviä oireita kuulema lääkäri nähnyt ,mutta silti kalliit lääkkeet antoi.

• .ertsu.
        muikkumiesSL kirjoitti:

Jo aikaisemmassa jutuissani kerroin supista nurkissa ja se kuolikin liiteriin ,sillä ei ollut karvoja ensinkään sivuilla.Olin reisunpäällä ja emäntä totesi koiran raappivan itseään ja vei heti hoitoon,liekö hätävarjelun liioittelua ,mutta ei mitää näkyviä oireita kuulema lääkäri nähnyt ,mutta silti kalliit lääkkeet antoi.

eippä se heti näy voi mennä par kolme viikkoa enne ku puhkee

• antsu

Koiran kapiin on olemassa Stronghold- niminen paikallisvaleluliuos, mutta sitä saa vain lääkärin määräämällä reseptillä.

Pitkälle edenneen kapin tunnistaa itsekin, tai ainakin kapia on syytä epäille silloin, kun koiralta alkaa lähteä karvat ja koira alkaa haista "makealta". Haju johtuu siitä, että koirasta alkaa vuotaa kudosnesteitä, jotka tekevät turkin tahmeaksi. Nänä oireet esiintyivät ainakin omalla koirallamme ja kaikki alkoi kutinasta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7276
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4038
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3565
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      48
      3082
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2786
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    7. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2246
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43
      2228
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16