DNA kusettaa (Talolaajakaista/Modeemi)

DNA-Asiakaspalvelu

Tässä menään taas:
http://aijaa.com/uifLaM

Voisittko siellä DNA:lla valita jonkun näistä vaihtoehdoista:
1) Olette palkanneet täysin idiootteja töihin, jotka eivät tajua tietoliikenteestä hevon vittuakaan
2) Teidän asiakkaat on (teidän mielestä) niin vitun tyhmiä, että voitte kusettaa niitä ihan miten huvittaa.
3) Olette vaan trollaamassa todella vittumaisella asenteella ja nauratte hervottomasti, kun saatte jonkun hermostumaan teidän vituilusta ja valehtelusta.

Miten on? Mikä on virallinen vastaus? Mun arvaus on, että virallinen vastaus on.

4) Taas siellä on joku ääliö asiakas, joka ulisee jotain. Dissataan sitä ja jätetään vastaamatta. Meitähän ei asiakkaiden jutut kiinnosta vittuakaan. Pannaan määräaikaisella sopimuksella perseesen ja laskutetaan vaan.

- Kiitos teille

dna asiakaspalvelu faktat vastaukset faq tietoa yhteydet nopeus myynti esitteet tuotetieto asiakkaat laskutus

Jos joku ei tajunnut kuvasta mikä ongelma on, niin mainostavat 1 Gt nopeuksia tuolla paskalla kaapelimodeemilla, joka ei luonnollisesti pidä paikkaansa. Ilmaa kusetusmyyntipuheisiin on pumpattu vain 8 kertaisesti.

Eikä siinä vielä kaikki. Valeltelu ja järjestelmällinen kusetus ja harhaanjohtaminen vaan jatkuu. Myyvät valokuituyhteyttä ja tarjoavat siihen todellakin tuota läpipaskaa modeemia. Sekä kytkevät sen iänikuisen koksin kautta. Mitäpä jos se valokuituyhteys toimitettaisiin perille asti valokuitua pitkin. Sitten 1 Gt nopeuskaan ei olisi enää paskapuhetta ja ihan oikean toimivan yhteyden voisi aivan hyvin toimittaa. Eetterikin tulee perille, mutta sitäkään ei haluta käyttää, koska awesome legacy tech bullshit.

Btw. Ei kukaan haluaisi ostaa multa mun vanhaa autoa, kulkee ainakin myyjän puheiden mukaan äänennopeudella.

P.S. Palkatkaa sinne joku, joka tajua muutakin kuin kauniit esitteet asioista.

2

571

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NetinVauhtiVille

Tarkennetaan sen verran, että tuo on saman luokan idiotismia kuin Telia:lla, joka työntää VDSL2 paskettaan, vaikka tulee tosissaan yksimuotokuidut asuntoon asti, ethernetin lisäksi. Tuolla kudulla pitäisi hoitua vaikka 40Gbit/s ilman ongelmia, kunhan vaan operaattori laittaa asialliset romut noiden vanhojen paskojen tilalle.

• FaktaBotti

Sieltähän se totuus näköjään pulpahti ilmoille, miten operaattorit rakastavat asiakkaitaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      7003
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3347
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2087
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe