Mikä on Stephen Kingin tyyli kirjoittaa?

Cujoparta

Minkälainen on Kignin tyyli kirjoittaa? Miten hän kuvailee ja kertoo asioista romaaneissaan? Yleensähän Kingiä on kuultu moitittavan infodumppauksesta.

7

467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hän kuvailee hyvin tarkkaan henkilöiden ym tuntemukset ja kertoo mistä sai idean (itse en tästä tykkää) mietin kerran, mistä aiheet tulevat, väitän että lapsuuden/lapsien pelosta. Se, moni pelkää pellejä ja varsinkin lapsena. Yhdessä kirjoitelmassa oli "tappaja" kirjastontäti, on se lapsen silmin pelottavaa kun täti istuu pöydän takana tympeänä ja varsinkin jos kirjat myöhässä😨 Tappaja-auto, nooh pojathan nyt on aina leikkineet "kolarileikjejä"/auto "tappaa" sut. Cujo, iso paha koira (vaikka kirjassa olikin rabies). Monesta tarinasta löytyy se miten lapsen näkökulmasta jokin on pelottava..

• Gjkllkhfd

Outoa... kammottavaa.... ehkä itse olen estänyt itseäni uppoamasta hänen maailmaansa ja lukenut niitä kuin "salakatselija" mutta en rikollisessa mielessä...

• StephanieQueen

King rustaa novellin kokoisesta ideasta tuhatsivuisen tiiliskiven.

• Kingistys

Jos enkku taipuu niin hänen kirjansa "on writing" on tosi mielenkiintoinen, puoleksi elämänkerta, puoleksi kirjoitusopas.

• harrastajakirjoittaja

Kingin opas on käännetty suomeksikin nimellä Kirjoittamisesta. En pidä Kingin kirjoittamasta lajityypistä, mutta oppaana tuo kirja on todella hyvä.

• lifeissofuckingsimple
    • 35yeutrhtrfvygerdy

Järkyttävän tylsiä tekstejä kirjoittaa. Asiat käydään läpi niin perusteellisesti ettei mikään jää epäselväksi. Välillä käydään jossain ihan tarpeettomassa paikassa ja ollaan siellä tarpeettoman kauan.
      Esim. Uinu uinu lemmikkini olisi voinut olla puolet lyhyempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6953
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3918
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3300
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2909
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2672
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2123
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2057
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2000
    Aihe