Hei, olen 20v nainen. Olen tosi hoikka (166/50) ja minulla on hoikat jalat, hoikat kädet, litteä vatsa ja pienet rinnat.
Mutta, minulle tulee selluliittia kun puristan reittäni tai pohjettani. Kun seison normaalisti, selluliittia ei näy mutta siis puristaessa se näkyy. Myös istuessani vatsalle tulee 2 isoa makkaraa.
Tiedän että salilla saisin muutettua kehon koostumustani, mutta nyt en tullut kysymään vinkkejä tästä eroon pääsemisestä. Vaan kysynkin siis kuinka paha turn off tämä on? Vai olenko turhaan huolissani asiasta, onko tämä ihan ok eikä ollenkaan huono juttu?
Muuten elämän tapani ovat kunnossa, syön terveellisesti, en polta ja juon alkoholia harvoin. Liikunta tulee hyötyliikuntana.
Selluliittia minulla, hoikalla naisella
Idontknoww
3
1658
Vastaukset
- samiesun
Hei syö terveellisesti jatkossakin ja monipuolisesti makkarat , niin kuin haluat nimittää
eivät haittaa sua ne kuuluvat kehoosi
kesällä juuri hoikistuu,liikunta tulee luonnollisemmaksi kuin talvella
milloin liikkuminen on sopusoinnussa luonnon kanssa
ehkä juuri talvella hiihto tai luistelu on sopivaa
kesällä uinti sopii taasen ilman lämmön puolesta sinun tyyliisi Selluliitti lähtee liikunnalla.
- Annas12
Nopea ja tehokas tapa päästä eroon selluliitteista on kotona tehty mikroneulaus. Yllätyin positiivisesti! http://sannaetna.blogspot.fi/p/selluliitti-pois.html
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197606Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista807041- 955304
- 524785
- 2424357
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494336- 444255
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284008- 593143
- 482606