Hommaalkaa

Tästälähtee

Haloo kaikki runkkarit!
Yksin kotona ja 18cm pitkä kyrpä kuin rautakanki. Pokea tappia ja dildoa ja käsi käymään hitaasti ja ajan kanssa. Kunnes sperma lentää paineella naamalle tai minne nyt lentää sama sille

13

354

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä minun pitäisi tehdä ,Kouvolassa on joukon parkki. Paikka voisiko joku kertoa missä sillä saisi imua kuulema???

• aitokauha

Lykkää pitkä kauha perseesees kappihomo runkkari buahahaaaa

• Hyväimu

Oot niin kaukana saisit tosi hyvää imua. Ottasin spermat syvälle suuhun ja puristelisin sinut aivan tyhjäksi. Nauttisin lämpimästä paksusta spermasta

• Hyväimu

Sut mä haluan. Roikut täällä paljon oot varmaan hyvä imeen. Saat posket täyteen

• puuhapeter

Ehdin vasta nyt alottaa kangelle liikettä, kiire päivä töissä, mut halut vielä tälle päivää jäljellä.
      Millanen poke panis mehut het juoksemaan ?

• muahaahaa

Ei muuta kun, löylykauhaa persiisiiin... muahahaaaaaa........ Homot kaappirunkkarit

• vaiskooos

Löylyy lisää kauhaan muahaaaaaa

• tätä.tänään

Vitunmoisessa kiimassa, kyrpä saa kyytiä tänään koko päivän.

Onko muita runkkutouhuissa?

• ponnaripoikaaaaa

Aina valmiina vaikka yhet siemenet jo meni pesuhuoneen puolelle

• ponnaripoikaaa

hahhhhaa

• tätä.tänään

Vielä kyrpä jaksaa seisoa, vähän näyttää nätin shmalen pillua niin meinaa räkästä vellit ulos, mutta ei vielä, kyrpä tarvii kunnon runkkua, on sitten mukava hoitaa kun on oikein arka kädelle.

• ponnaripoikaaaaa

Anna vaan seisoa, kyllä se siitä sitten siemenet räkäsee kun ei enää pysy vellit munis .
      Shmale millanen pilu siel varmaan venynyt vitusti

• tätä.tänään

Shemalen pillu parasta mitä mies voi kyrvälleen toivoa, siellä reiässä kyrpä sen kuin kasvaa, ihania ovat.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      54
      7168
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3314
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      142
      1605
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      245
      1424
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1220
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe