Haloo kaikki runkkarit!
Yksin kotona ja 18cm pitkä kyrpä kuin rautakanki. Pokea tappia ja dildoa ja käsi käymään hitaasti ja ajan kanssa. Kunnes sperma lentää paineella naamalle tai minne nyt lentää sama sille
Hommaalkaa
13
354
Vastaukset
Mitä minun pitäisi tehdä ,Kouvolassa on joukon parkki. Paikka voisiko joku kertoa missä sillä saisi imua kuulema???
- aitokauha
Lykkää pitkä kauha perseesees kappihomo runkkari buahahaaaa
- Hyväimu
Oot niin kaukana saisit tosi hyvää imua. Ottasin spermat syvälle suuhun ja puristelisin sinut aivan tyhjäksi. Nauttisin lämpimästä paksusta spermasta
- Hyväimu
Sut mä haluan. Roikut täällä paljon oot varmaan hyvä imeen. Saat posket täyteen
- puuhapeter
Ehdin vasta nyt alottaa kangelle liikettä, kiire päivä töissä, mut halut vielä tälle päivää jäljellä.
Millanen poke panis mehut het juoksemaan ? - muahaahaa
Ei muuta kun, löylykauhaa persiisiiin... muahahaaaaaa........ Homot kaappirunkkarit
- vaiskooos
Löylyy lisää kauhaan muahaaaaaa
- tätä.tänään
Vitunmoisessa kiimassa, kyrpä saa kyytiä tänään koko päivän.
Onko muita runkkutouhuissa? - ponnaripoikaaaaa
Aina valmiina vaikka yhet siemenet jo meni pesuhuoneen puolelle
- ponnaripoikaaa
hahhhhaa
- tätä.tänään
Vielä kyrpä jaksaa seisoa, vähän näyttää nätin shmalen pillua niin meinaa räkästä vellit ulos, mutta ei vielä, kyrpä tarvii kunnon runkkua, on sitten mukava hoitaa kun on oikein arka kädelle.
- ponnaripoikaaaaa
Anna vaan seisoa, kyllä se siitä sitten siemenet räkäsee kun ei enää pysy vellit munis .
Shmale millanen pilu siel varmaan venynyt vitusti- tätä.tänään
Shemalen pillu parasta mitä mies voi kyrvälleen toivoa, siellä reiässä kyrpä sen kuin kasvaa, ihania ovat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124