Sword Art Online

nimimi

Onko kellään tietoa että millon tähän tulee kolmas kausi, vai tuleeko ollenkaan?

entä mitä mieltä ootte ite sarjasta? keskustelua.

14

2087

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EHKÄjaEHKA

En tiedä tuleeko. Itse toivon ja en toivo että tulisi kolmatta kautta. Kakkkos kauden vihjailuthan toki jäivät kovasti kutkuttamaan ja jäin todella miettimään että mikä oli alkuperäinen tarkoitus miksi Akihiko Kayaba edes loi SAOn(?). Ja kaikkea vastaavaa.

Toisaalta luin jostain mitä kolmos kauden juonessa luultavasti tapahtuu (alkoperäisten kirjojen/mangan pohjalta) enkä oikein innostunut ideasta. Jos nimittäin tajusin oikein 3 kaudessa kirito ja asuna joutuisivat erilleen ja en nyt halua paljastaa enempää mutta kaikkea sellaisia asioita jotaka ainakin omasta mielestäni ovat SAOn tapaisissa sarjoissa tosi ärsyttäviä.

Googlatkaa englanniksi kysymyksenne niin löytyy paljon enemmän vastauksia. Suomi on täällä niin kaukana ja pieni paikka ettei täällä oikein tiedetä asioista.

Juurihan tuosta tuli se uusi leffakin (ordinal scale) jonka pitäisi olla johdatusta 3 kauden tapahtumiin tai jotain vastaavaa koska (jälleen kerran) luin myös jostain että 3 kausi olisi tulossa pian elokuvan jälkeen.

Itse kyllä varmasti katson sen jos 3 kausi on oikeasti tuloillaan, mutta toivon todella että sen tekijät pystyisivät antamaan siihen hiukan "potkua". Vaikka sarja okin yksi parhaista niin alkaa ikävästi tuntua että se jää junnaamaan paikoilleen turhan paljon.

• EHKÄjaEHKA

Ja siis unohdin vielä mainita että en todellakaan tiedä varmaksi. Kaikki mitä kirjoitin voi olla aivan väärin, mutta tuossa ovat nyt minun tietoni asiasta. Korjatkaa jos on jotain mitä tiedätte paremmin :)

• AsunaOnBae

Muutama fani jotka oli ton Ordinal Scalen päässy näkee ennakkoon tai jtn, niin oli twiitannu että 3. kausi kans vahvistettiin samalla. Mitään virallista lausuntoa 3. kaudesta ei kai vielä ole julkistettu, mutta lähes varmuudella voidaan sanoa että tulee. Ite tykkään paljon SAO:sta :-)

• nimimi

Hyvä sarja on kyllä, itse en ole vielä tuota elokuvaa katsonut mutta eiköhän se tule jossakin vaiheessa katsottua.

Minulle jäi kumminkin vähän epäselväksi että oliko Akihiko Kayaba eli Heathcliff myös itse sielä pelissä "jumissa" sen kaksi vuotta omasta vapaasta tahdostaan?

Noh kolmoskautta odotellessa

• AsunaOnBae

Extra editionissa (spessu jaksossa) tuo muistaakseni mainitaan, mutta oli joo vapaaehtosesti "jumissa" koko kahen vuoden ajan.

• Animekid

Hei jos et tiennyt kolmas kausi on jo menossa ja se tulee kestämään 50 jaksoa

• Swordartonlinekausi3

Mistä voi katsoa kolmatta kautta? Ite oon kattonu netflixistä/iomovies mutta ei löydy 3 kautta?

• Walkkeri

Tässä kuussa pitäis tulla Kausi 3 :)

• Anonyymi

Ei ole vieläkään se 3 kausi ilmestynyt netflixiin. :c
      Toisaalta jaksan kyllä odottaa, mutta olisi nyt kiva tietää onko se tulossa lainkaan nf:ään

• Anonyymi

Ei oo tulossa koskaan Suomen Netflixiin. Oishan se mukava, jos tulisi, mutta SAO ei ole Suomessa tarpeeksi suosittu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo tulossa koskaan Suomen Netflixiin. Oishan se mukava, jos tulisi, mutta SAO ei ole Suomessa tarpeeksi suosittu.

No uuuuu

• Anonyymi

Aika myöhässä kirjotan, mutta kyllä. Kolmas kausi (Alicization) on julkaistu nyt muistaakseni olikohan jo 2018. Neljännen kauden (Alicization War Of Underworld) ensimmäinen osa julkaistiin 2019 ja tällä hetkellä neljännen kauden toinen osa pyörii yhä. Ensiviikolla tosin julkaistaan Underworldin viimeinen jakso. Underworldin jälkeen tulee Unital Ring Arc, mutta sen animoinnissa menee vähintään 2 vuotta. Ennen Unital Ringiä tosin A-1 pictures saattaa julkaista uuden elokuvan tai sitten noin 3 jaksoa pitkän kauden jonka nimi on Moon Cradle. Moon Cradle kertoo Kiriton ja Asuna 200 vuodesta, kun he olivat jumissa Underworldissa. Tottakai jossain vaiheessa A-1 pictures myös toivottavasti animoivat Sword Art Online Progressiven.

• Anonyymi

Kiitos kodka tykkään katsoa jotain missä oppii jotain näkee surua vihaa rakkauta ja tykkään sarjasta

• Anonyymi

Mistä nykyään voi kattoo SAO kausi 2 vai löytyykö sitä enää mistää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      27
      4487
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      459
      1327
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1070
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      358
      981
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      893
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      891
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      820
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      794
    9. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      697
    10. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      42
      689
    Aihe