Eli ajelin alapää karvat pois noin kuukausi sitten siis ihan häpykummusta peräaukkoon asti ja siitä alkoi peräaukkoon ja vasemman puolen häppäreiden välii hillitön kutina... voiko johtuu sheivauksesta vaikka siitä jo kuukausi vai mistä hitosta sitten?? Koitin jo hiivalääkettä ja vaikka mitä rasvoja kun on haavaumia tullu kun yölläkin raavin unissani. Vai voiko johtua nyt noista haavoista että kutiaa? Gynelle ei huvittais mennä kun eioo ku vajaa 3kk synnytyksessä mut kai se pakko on jos ei lopu ;(
Nyt naiset Auttakaa!
5
604
Vastaukset
- Kärsinn
Pakko vielä lisätä tähän kommentti että kutina on siis vaan ns ulkoista sisällä ei tunnu mitään ja kutina ei ole koko aikaista silloin tällöin päivisin tai ei päivällä ollenkaan ja iltaan kohden alkaa pahemmin ja kutina vähän sellaista pistävän tuntuista kai :D
- Samavaiva
Itse oon tasan kerran tehny saman eli shavannu posliiniks ja kutina "ulkopuolella" (siis ei sisäinen) jatkuij otain kaks kuukautta. Siitä lähtien antanu karvojen rehottaa. Varmaan ikisinkku siitä syystä tuun olee mut se kutina oli niin järkky et tekis hulluks jos jatkuvasti joutus kestää.
- Eikutitaenää
Mulla oli sama jossain vaiheessa, tosin parin viikon päästä ajelusta. Luulisin sen johtuvan siitä kun karvat on lyhyemmat niin ne pääsee kutittamaan, liekö sitte niin "teräviä". Parin ajelun jälkeen ei oo ollu kutinaa, kannattaa ajella ja kokeilla jos vaan kestää kutinaa
- Posliinionkiva
Karvat kannattaa ottaa pois vahaamalla tai sokeroimalla alapään alueelta. Tietty on vähän kivuliaampi vaihtoehto mutta ei kutia jälkeenpäin eikä kasvakkaan niin nopeasti takaisin.
- melaheikki
Se kuule johtuu siitä,että karvat kasvaa niin kovaa vauhtia siksi kutisee älä leikkaa enää niitä häpykarvoja muuten parin kuun päästä sulla on sellanen pehko että siihen jää kyrpä kiinni!
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748