TOTUUS - tarua ihmeellisempi

voiveljet2017

Palstalle voisi vaihtaa nimen - mitään matkailuun liittyväähän täällä ei kirjoiteta - muutama
" vajakki " nälvii toisilleen ja keksii mitä kummallisempia juttuja myös Hua Hin iä haukkuakseen ,
taitaa näillä hepuilla olla yhteinen " nimittäjä " - syystä tai toisesta ei matka Thaimaahan ole mahdollista , katkeruuttaan purkavat palstalle.... raukat, vai oikein ongelmanan vesipula..just JOO...
Tähän on sitten turha ilmoittaa mielipiteenään ettei puheenvuoroon myöskään matkailua
sisälly- ei niin .

17

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BabegoijaStiggers

Vuoden paras ja järkevin keskustelun avaus.

• 654767567657

Hommatkaa resuperseet lääkkeet. Minä kerron vain totuuden.

• 656546456456

Taasko sinua reppana vituttaa, olet lainannut tunnustani... ei siinä mitään onhan ne vain numeroita, miten tuo sinun teemavalinta, joko olet kiskonut päivän annoksen naamaan, reppana.

• MatkailupalstaUSKO-Jo
        656546456456 kirjoitti:

Taasko sinua reppana vituttaa, olet lainannut tunnustani... ei siinä mitään onhan ne vain numeroita, miten tuo sinun teemavalinta, joko olet kiskonut päivän annoksen naamaan, reppana.

Hitto, että olet tyhmä 656546456456 palstan pilaaja.

• cittarimies

Tuo minun edellinen palstanpilaaja aivopieruni oli matkailuasiaa niin maximissaan kuin aivokapasiteettini antaa myöden.

• älyhoi2222
        cittarimies kirjoitti:

Tuo minun edellinen palstanpilaaja aivopieruni oli matkailuasiaa niin maximissaan kuin aivokapasiteettini antaa myöden.

Sääliksi käyp . onko tosiaan noin PAHA olo ? Jonnekin se tietysti pitää purkaa , mutta onko matkailupalsta oikea paikka , siitä voidaan olla eri mieltä.
        Mistä teitä ääliöitä oikein riittää ... Äly hoi - älä jätä

• JäppisenEki
        älyhoi2222 kirjoitti:

Sääliksi käyp . onko tosiaan noin PAHA olo ? Jonnekin se tietysti pitää purkaa , mutta onko matkailupalsta oikea paikka , siitä voidaan olla eri mieltä.
        Mistä teitä ääliöitä oikein riittää ... Äly hoi - älä jätä

Kyllä me olemme Lerpalta oppineet kaiken.

• EkinÄiti

Citymarketin asiakastarkkailija = Jäppisen Eki, Lompolontie 69, 96750 Äkäskylä, Sotkamo.

• Terveisi
        656546456456 kirjoitti:

Rekisteröidy niin ei kukaan kirjoita sinun tunnuksella.

• 654767567657

mullakin on lääkkeet

• taavetti00

Tähän sopii mainiosti pieni käyttäytymisohje , kuuluuko jonkun mielestä MATKAILUPALSTALLE tuolla olevinaan " vinkki osastossa " , nimellä maininta ,( on sitten oikea tai keksitty ) henkilökohtainen HERJAUS. joka täyttää jo rikoksen tunnusmerkit, HUOM, Ylläpito !
      Erittäin epäilyttävää ja typerää , kertoo paljon kirjoittajan tyhmyydestä.

• 25997788

Hyvä , hyvä !! Jotain tolkkua tarvitaan . Tämä palsta vaikuttaa enemmän ja enemmän
      sekopäisten seurakunnan uutisilta.

• einärikö

Montako bisseä olit jo juonut aloitusta kirjoittaessasi? vai kirjoitteletko selvinpäinkin yhtä sekoa?

• tolkunmies55

Vaikuttaa vahvasti että NUO bisset on nauttinut " einärikö = häirikkö " , edelliset kirjoittajat
        ihan asialinjalla. Kaikella ystävyydellä ..

• 654767567657

olen paras

• Nolla0000

" Vain kauneutesi ylittää vaatimattomuutesi " ... Omasta mielestään paras , voi tulkita niinkin että tyyppi on pelkkä pelle ja nolla.

• 654767567657

joo, määkin oon ihan nolla

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5344
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4518
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2631
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2294
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2048
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1978
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1627
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1561
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1317
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1224
    Aihe