Miesystäväni on ihan ok, mutta on muutamia seikkoja, joita hän ei tajua/halua tajuta. Odottaisin, että hän vaivautuisi edes nostamaan ruokalautasensa pöydästä, mutta ei. Kahvia hän ei itse kaada, vaan odottaa täyttä palvelua. Mieluiten hän makaa sohvalla ja katsoo telkkaria; minnekään huvituksiin hän ei kanssani lähde, koska ei osaa tanssia eikä aio edes opetella. Elämme kuin eläkeläiset. Naimisiin mies ei mene kanssani koskaan; sen hän on tehnyt selväksi, koska avioero vei häneltä uskon sormuksiin. Miten voisin "kouluttaa" häntä ko. asioissa? Hänen kauppa-asioidensa takia juoksemme vaikka kaupungin ympäri, mutta minun asiani hoidetaan mahdollisimman pikaisesti. Onko toisenlaisia miehiä edes olemassa? Miten hänelle voisi hienovaraisesti esittää toivomuksia, loukkaamatta häntä? Neuvokaa, kiitos!
Miten mies ajattelee?
5
791
Vastaukset
- Tane_k
Mikä ihmeen hinku naisilla on ottaa miesystäviksi sellaisia miehiä, joista he eivät pidä? Onko niin mukava kouluttaa miehestä halutunlainen? Eikö olisi helpompaa ottaa heti alussa mieheksi sellainen yksilö, josta pitää? En ymmärrä naisia tuossa asiassa.
- Anneli
Minun kohdalleni ei ole vielä sattunut kuin juuri hänenkaltaisiaan miehiä. Onnea niille naisille, joiden mies passaa ja hellii naistaan vaikka aamukahvilla. Miesystäväni on tosi mukava ja kiltti, mutta miten hänet saisi oikeaoppisesti ajattelemaan asioita minunkin kannaltani?
..olen ihmetellyt teissä miehissä ja ylipäätään pariutumisessa. Miksi ottaa itselleen kumppani, josta ei pidä, kun voisi ottaa sellaisenkin, josta pitää.
Miesten kohdalla esim. ulkonäön suhteen olen ihmetellyt, että miksi ottaa itselleen nainen, jonka ulkonäöstä ei pidä ja jota sitten arvostelee? Miksei saman tien voi ottaa sellaista, jonka ulkonäöstä pitää?
Miksi ihmiset tuntuvat usein oikein hakemalla hakevan kumppania, jonka ominaisuuksista ei pidetä ja joita sitten yritetään muuttaa?- Tane_k
Catariina81 kirjoitti:
..olen ihmetellyt teissä miehissä ja ylipäätään pariutumisessa. Miksi ottaa itselleen kumppani, josta ei pidä, kun voisi ottaa sellaisenkin, josta pitää.
Miesten kohdalla esim. ulkonäön suhteen olen ihmetellyt, että miksi ottaa itselleen nainen, jonka ulkonäöstä ei pidä ja jota sitten arvostelee? Miksei saman tien voi ottaa sellaista, jonka ulkonäöstä pitää?
Miksi ihmiset tuntuvat usein oikein hakemalla hakevan kumppania, jonka ominaisuuksista ei pidetä ja joita sitten yritetään muuttaa?On minulla yksi teoria olemassa tuohon omituiseen parinvalintaan. Kun kaksi ihmistä ihastuu toisiinsa, he usein tuntevat toisensa vain pintapuolisesti. Ihastuminen kasvaa aluksi, kun toisesta paljastuu paljon mukavia piirteitä. Tapailu muuttuu seurusteluksi, joka onkin jo paljon tiiviimpää. Jossain vaiheessa muutetaan yhteen.
Koska ihmisen tuntee lopullisesti vasta sitten, kun asuu hänen kanssaan, paljastuvat parisuhteessa monet negatiiviset asiat vasta jonkin ajan kuluttua. Siinä vaiheessa ollaan jo sitouduttu ja ehkäpä jo totuttu siihen kaveriin. Luopuminen hänestä onkin vaikeaa. Sen vuoksi häntä halutaan lähteä muuttamaan. Suhteen lopettaminen olisi ikävää, joten ennemmin muutetaan suhteen toinen osapuoli kuin lähdettäisiin etsimään parempaa puolisoa. - Puupääkö?
Anneli kirjoitti:
Minun kohdalleni ei ole vielä sattunut kuin juuri hänenkaltaisiaan miehiä. Onnea niille naisille, joiden mies passaa ja hellii naistaan vaikka aamukahvilla. Miesystäväni on tosi mukava ja kiltti, mutta miten hänet saisi oikeaoppisesti ajattelemaan asioita minunkin kannaltani?
Minä taas olen huomannut naisissa sen, että kun minä olen luonteeltani huomaavainen ja hellä, niin naiset vastaavasti laiskistuvat ja yrittävät saada minut tekemään aivan kaiken, jotta itse voisivat vaan laiskotella ja haukkua mitä olemattomimmista syistä. Kunnon naisia ei taida olla olemassakaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162087MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921193
- 941144