toivottavasti nähdään ens viikolla

päivänipelastaja

Tässä lukiessani näitä vanhoja kirjoituksianitippa tuli silmään,muistellessani kun tapasin ihanan miehen,kaikki ajatukseni kääntyy häneen,ihanaan joka jäi sydämeeni ikuisiksi ajoiksi.Häntä en tule unohtamaan koskaan, muistan meidän tapaamiset, odotin joka päivä hänen näkemistään,hän oli silloin minun voimani,jonka avulla jaksoin tehdä työtäni vaikka se on raskasta.tällähetkellä mietin muistaako hän enää minua,emme ole nähneet ylivuoteen.mutta silti hän pysyy sydämessäni.jokin sanoo minulle että tapaan hänet lähiaikoina .toivottavasti. edelleen ajan samaa kautta kutenyleensä missä näimme useasti..työpäiväni jälkeen.rakkauteni ei ole sammunut vieläkään
..Eikä tule sammumaan..eräs ikävöivä n

16

1131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivottavastinähdään

Olis kyllä tosi kiva nähdä sua ja toivottavasti toteutuu.

• päivänipelastaja

Toivon kyllä todella hartaasti..että näen..iso ikävä on ollut.
        Jokapäivä ajatuksissani

• päivänipelastaja

Toivotan todella hyvää yötä😊 lähden tästä nukkumaan ,aamulla aikainen herätys

• toivottavastinähdään

Mihin aikoihin yleensä nähtiin, olisko sama aika sopiva? Oliko paikkakunta mikä?

• päivänipelastaja

Aamupäivällä 10jälkeen .merenranta kaupunki..tottakai haluasin nähä vaikka jokapäivä aamulla 10..mut kyllä iltapäivällä käy reittivarrella

• älähukkaatätä
        päivänipelastaja kirjoitti:

Toivon kyllä todella hartaasti..että näen..iso ikävä on ollut.
        Jokapäivä ajatuksissani

En ymmärrä. Sopikaa tapaaminen, ja nähkää. Kerran han täällä vain ollaan. Nähdä voi tilanteesta riippumatta.

• päivänipelastaja

ap minä kyllä haluaisin nähdä.mahdollisimman pian ison haluksen kyllä saisi .

• päivänipelastaja

Kyllä tulit niin mieleen tänäänkin..😕ihan iso ikävä on

• päivänipelastaja

No niin viikonlopu meni,huomenna töihin taas,toivottavasti nähdään ensiviikolla,toivossa on hyvä elää

• päivänipelastaja

tänään tulen sinnepäin käymään ihan ajankuluksi,ei jaksa olla kotona ois kiva nähä.olet ollut ollut niin mun mielessä jokapäivä.käyn isossa kaupakeskuksessa..voitaisiin törmätä

• voinäitä

Hienoa jos sun päivä on pelastettu, kun kävelen oman naiseni kanssa kauppakeskuksessa. Katsele kaukaa.

• näitäenymmärrä

Mikä tarve on ilkeillä aloittajalle noin vai uhkaako sinun suhdettasi joku kolmas osapuoli, joku viritelmäsi? En ymmärrä miksi on tarvetta edes olla näillä sivuilla, jos on kunnon parisuhde, sillä eihän näillä sivustoilla keskustella intohimosta parisuhteessa.

• laajempikanta
        näitäenymmärrä kirjoitti:

Mikä tarve on ilkeillä aloittajalle noin vai uhkaako sinun suhdettasi joku kolmas osapuoli, joku viritelmäsi? En ymmärrä miksi on tarvetta edes olla näillä sivuilla, jos on kunnon parisuhde, sillä eihän näillä sivustoilla keskustella intohimosta parisuhteessa.

Jaa miksei keskustella intohimosta parisuhteessa? Onko se jotenkin eri asia ja pitää määrittää kategoriaan "parisuhde", "avoliitto", "avioliitto" eikä ollenkaan intohimoon? Eikö parisuhteessa olevat siis saa keskustella intohimosta? Onko tämä intohimopalsta vaan ja ainoastaan sinkuille tai pettäjille?? Ja missä niin ohjeistetaan?

• kfgfhg

Aloittaja tuntee miehen, joten mikä tarve hänellä on täällä ikävöidä. Hän voi soittaa miehelle ja sopia tapaamisen. Vai onko joku nähnyt jonkun miehen kävelevän jossain aina samaan aikaan ja kuvittelee hänet rakkaakseen. Hulluja on kaaakenlaisia. eihän me kaikki keskustelijat tyhmiä olla ja täällä ei kaikki ilkeile. Mistä sait tuommoista päähäsi. Onko noin pahasti jo asiat pöntössä.

• mkjuyghjuikoliuyt

onhan se mahtavaa ku heti luullaan että on pönttö sekaisin kun kirjoittaa omista tunteistaan..täällä on sitten kaikilla pöntöt sekaisin ,kun alkaa edes kirjoittelee kaivatulleen...

• päivänipelastaja

Ap Menee vuosia ,vuosia ja edelleen ajattelen sinua mies..et ole kadonnut mihinkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4764
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3865
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2514
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2271
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2084
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1979
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1908
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1778
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1527
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1441
    Aihe