unelma ammatti? mikä se on? no varmaan lähihoitaja. itse olen ja en totisesti voi puhua unelma ammatista, joka päivä sairaiden ihmisten parissa pesen kakkoja pois pissa haisee kääntelen ja vääntelen viikonloput kiinni työpaikalla kun muu perhe kaipaisi minua, miten voin sanoa että UNELMA AMMATTI??!! joskus olen miettinyt tietävätkö nuoret mihin ryhtyvät kouluttautuessaan lähihoitajaksi eivät varmaankaan. mutta kyllä sen sitten myös huomaa tuolla työpaikalla ettei se ollutkaan sellaista UNELMAA!!
unelmaako?
8
358
Vastaukset
- koudari
kyllä ammattisi ei ole unelmaa!! pese paskoja
- Anonyymi
LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
- hoijakkata
Niin, sen valitettavan selvästi näkee lähihoitajista, et sitä työtä tehdään vain pakon ja rahan edestä. Ennen oli kaikennnäköisiä testejä, onko sopiva alalle, vaan nyt pääsee kaikki, jotka vain ovat menossa tälle varmalle alalle, kun ei muuallekkaa pääse. ei tämä kyllä motivaatioita työhön kasvata ja kun vielä jos joku haluaa tehdä kunnolla työnsä, häntä syödään ulos talosta heti.
- UNELMAAMMATTI
UNELMA-AMMATTI
- empoilu
näin on ja joka paikassa valmistutaan lähihoitajaksi, mutta kyllä sen huomaa kun muutama vuosi nuori tuota työtä tekee niin jo halu opiskella toinen ammatti. ymmärrän kyllä unelma-ammatin tarkoituksen ei se ole tuo! ei saa olla liian hyvä,tuttavallinen sinua katsotaan kieroon ole vain "työmies"!
- ettäpäniin
Joka kerta vuodeosastolla vieraillessani hoitajat istuvat lasikopissa eikä ykskään ole nostanut koskaan kankkuaan ylös ja kysynyt millä asialla olen. Voin vierailla vaikka kolmekin tuntia niin ei käydä katsomassa edes ovella mitä potilaille kuuluu...näkee kyllä kuka tekee hoitotyötä sydämellään ja seulonta täytyisikin olla niin tarkka, että alalle ei pääsisi kuka vain. Kun hoitajan työ on hoitajasta itsestään rasittavaa ja vastenmielistä niin sen aistii jokainen potilas. Ihmettelen, että aina sanotaan, että on kiire, mutta lasikopissa ei näytä kiire vaivaavan. Toivoa vain täytyy ettei potilaat saa olla sitten turhautumisen kohteena. Täytyisi aina muistaa, että jos tuo vanhus olisi minun isä tai äiti, miten minä haluaisin, että vieras ihminen häntä hoitaa ja toimia itse sen mukaan.
- hohhoijakkaa
väsyttää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728