PASKALOKKI

ZoMBiEe /Jouni Korpi

Elämähän on loputonta painajaista. Mutta kun ajamme aikaa kohti, ohitamme ajan. Mutta miten kohdata aika? Pitää ennakoida ja ajoittaa oikein....syntyy ajankohta. Se on se tapahtumien polttopiste. Se on juuri se mitä me olemme aina halunneet olla ja tehdä. Huomaamme, että olem-me tuhlanneet aikaa -kuluttaneet sen ihan tyhmästi. Ja

olemme jo vanhoja pappoja ja mummoja, ekä voi sanoa lapsileen ku , et "olin työtön, työtön, työtön, kipee,jossain paskaduunissa, mmm sit sasirastuin ja olin kipeee...menin naimisiin. Vaimo jätti:" Olin kännissä,työtön, kännissä, asunnoton, työtön, denso, työtön pummi, narkkari, idiootti.

Mutta sit, mä näin sen. Mä menin sinne, ja tykkäsin tehdä sitä. Emmää siitä rahasta niin paljon, mut mä rakastan tehdä tätä. Mut sit tulee joku veen paskalokkija pilaa kaiken.

Se pirkuleen paskalokki tulee ja pilaa kaiken. Se varstaa mielikuvituksen ja tekee ihmisistä ilkeitä. Sille mikään ei oo pyhää . . . se on myynyt äiteensäkkin. Se tekee musta mielipuolen.

Paskalokki on vienyt monia hautaan liian nuorena. Paskalokki valehtelee ja anta mukamas hyviä neuvoja -oikotien onneen. Älkää uskoko ! Se käskee Tappaa ! Se ei oikeesti välitä.

Paskalokista pääsee eroon, kun ei kuuntele sitä vaan alkaa haaveiulemaan ja toteuttamaan niitä. Pitää kehittää tosi iso ja vilkas mielikuvitus voittaaksen Paskalokin, muuten voi käydä huonosti.

``````````````````````````````````````````````

http://groups.msn.com/zombiegallery

http://groups.msn.com/erikpoikkeus

2

391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nenänätön haistelija

Loistavaa. Meissä kaikissa asustaa pieni Paskalokki.

• Ephemeral

Luinkin tämän jo eräällä toisella foorumilla. En tiedä miksi, mutta jokaisen lukukerran jälkeen minua naurattaa enemmän ja päässäni soi Lenni lokinpoika. Huolestuisin, jos osaisin.

Pitää varoa sitä paskalokkia..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6953
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3918
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3290
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2899
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2672
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2123
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2057
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      1990
    Aihe