Minulla on kolmenkymmenen (30) vuoden kokemus parveke- ja puutarhakalusteiden ostamisesta - ja olen joutunut ostamaan niitä usein, koska ne hajoavat usein.
Olen asunut kerrostalossa parvekkeellisessa asunnossa ylhäällä, kerrostalon ykköskerroksessa ( seuraava sokkelista ylöspäin), kerrostalon maan tasalla olevassa kerroksessa jossa on oma pikku piha, luhtitalossa ylemmässä sekä myös alemmassa kerroksessa sekä kaksikerroksisessa rivitalossa jossa on oma piha ja ylhäällä parveke.
Olen ostanut pihoilleni ja parvekkeilleni puutarhakalusteita, ruskeasta puusta tehtyjä, sekä koottavia että valmiiksi koottuja pöytiä, klaffituoleja, tuoleja ilman
klaffia sekä säilytysarkkumallisia penkkejä.
Kaupat, joista olen ostanut, ovat olleet K-rauta, Asko, Isku, Stemma sekä JYSK. Kaikki myyvät paskaa! PASKAA!
Suomessa myytävät puutarhakalusteet ovat Indonesiassa, Filippiineillä tai joissain muissa Aasian maissa sademetsäpuista tehtyjä, ja ne on valmistettu halpatyövoimalla halvimmista mahdollisista raaka-aineista halvimmalla mahdollisella tavalla. Tosiasia on, että Suomesta ei saa enää ostaa suomalaisten tekemiä, laadukkaita puutarhahuonekaluja.
Puutarhakalusteiden keston keski-ikä on noin kaksi (2) vuotta. Sitten alkavat naulaukset irrota, kuusiokulmaliitokset putoilla irti, laudoitus homehtua, alkuperäinen ruskea tai vihreä väri kadota ja muuttua harmaaksi ja niin edelleen. Ja huomatkaa: minä en edes todellakaan ole ostanut ALE-tuotteita, vaan kalliimmasta päästä olevia!
Puutarhakalusteet ovat SILKKAA ROMUA!
Susi_ja_sekunda
0
120
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447316
- 324058
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492279- 512265
- 372258
- 432238
- 162236