Osaatteko oksentaa ilman sormia?

kroonikko

HUOM! Ei jaeta tässä vinkkejä miten oksentaa/oppia oksentamaan ilman sormia tai muita apuvälineitä!!
Haluan vaan tietää oonko jotenkin poikkeus, kun en 7-8 vuoden sairastamisen jälkeenkään pysty oksentamaan käyttämättä sormia?
Vai onko ne poikkeustapauksia jotka osaa?
Mielenkiinnosta kyselen.

6

366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sadsdaop

Juu, tulee ilman sormia kunnon paineella, eikä kauaa kestä..
      T: eilen päästy osastolta ja ahmittu ja oksennettu jo 4x sen jälkee...

• Aa23

Osaan, valitettavasti.

• Hxkkeldmdmodk

Samaa oon miettinyt, tosin en ole bulimia tyyppistä shtä sairastanut kuin vuoden kaksi. Ponnistan kyllä ruuan aina vatsalla ylös, mutta se ns jää kurkkuun tmv jolloin työnnän kokokäden suuhun ja ruokaa tulee paineella ulos. En ehkä osaa ponnistaa tarpeeksi kovaa tmv jolloin ruoka jää kurkkuun.

Tällä hetkellä paranemaan päin ja motivaatiota on, oksennus kerrat päivässä enää 0-2. Voi kumpa nyt pääsisin tästä tässä vaiheessa eroon tai olisi vaan joku ohimenevä vaihe.. olen kuitenkin aika nuori ja pelottaa kun elämässä tulee pian suuria muutoksia, että mitä jos ongelma pahenee ja olen 10 vuoden päästä vielä syvemmällä tässä sairaudessa.

• eroarahasta.fi

Se on herrassaan, kumpi oksetta enemmän. Päänsäryn puutteen vuoksi saattaa joku etsiytyä lääkäriinkin.

• Kuolonoma

Noin 1,5 vuotta oksentelua takana ja vajaa vuosi sitten "opin" oksentamaan ilman käsiä. Ahmimiskohtaukset lisääntyivät eksponentiaalisesti siitä... älkää toivoko että pystyisitte siihen. Antaisin mitä tahansa, että pääsisin bulimiasta eroon... :(

• Promia

Osaan, voisin jakaa monia vinkkejä tähän mutta en halua että kukaan joutuu tähän kierteeseen. Hiukset lähtee, akne, jatkuva pelko äkkikuolemasta, krooniset vitamiinivajeet ja nestehukka, naama on menettänyt kokonaan muotonsa kun aivan turvonnut ja hamsteriposket, toivon että palautuisivat joskus takaisin ennalleen... :( Olisin mieluummin läski kuin tällä ulkonäöllä minkä olen bulimialla saanut aikaan. Ja sitten siitä itse syömis-oksennusprosessista tulee tärkeämpi kuin se oma ulkonäkö...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7054
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3958
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      47
      3391
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2127
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2078
    Aihe