tavoitesäästäminen

tavoitteena

Talletimpa tässä jonkun verran tilille ja muutaman kuukauden kuluttua on tosi hyvin asiat ja olen jonkin verran omavaraisempi kuin aiemmin. Säästän tulevaisuutta varten ja minulla on säästötavoite. Säästöt pidän erillisellä ilmaistilillä ja säästöt kestää, enkö käytä niitä, koska olen vakain aikomuksin päättänyt saada kokoon muutaman tonnin. Talletan joka kerta, kun rahaa tulee. Kun talletan, minä saan hyvän mielen ja säästämisestä sain harrastuksen.

3

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tilillekö

Hyvin sulla pullat uunissa. Minä säästelen pikkuisen kerralla, minulla on etupaketti danskebankissa, joten jää sitä jotain kai minullakin. Isoja ei jää, mutta rahaa joka kerta kuun alussa ja sen saan tilille.

• FiLas

Niin "erillinen" tili on hyvä kun se juuri erottaa kortin/käyttötilin. Eli tulee säästettyä ja helppo seurata. Voi siirtää rahaa helposti tilien välillä. Rahan käyttö voi tarkentua hieman tuloihin verrattuna.

Pienillä säästöilläkin, siirroilla sinne ajan mittaan kertyy sen verran että ei tule rahan puutetta niin helposti kun ennen.

Nettipankissaha toinen tili aukeaa milloin vain kaikissa pankeissa? Minulla on tuo s-pankin tuottotili.

• hyväjatoimiva

Minulla on tili suomalaisessa pankissa, ilmainen tili. On ollut helppo tili ja raha pysyy tilillä. Joka kuukausi jotain pientä ja toinen käyttötili, toinen käyttötili säästötilinä. Toisessa pankissa maksan laskut ja pidän isommat rahat. On ollut ihan hyvä systeemi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      7003
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3357
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2097
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe