Mulla on myös Latoosiintoleranssi ,kaikki pitää olla laktoosittomia mitä syön ja suon.Vatsa kanssa aina turvoksissa ja ilmavaivoja, vaikka painan 49,00kg ;koska olen laaihtunut kun olin sellaisessa kurkkuoperaatiossa Tyksissä viime Joulukuussa ja kaikki meni hyvin ,nyt voin syödä normaalisti kaikkia ruokia .Mutta paino ei nouse ,en kyllä ole painanut koskaan paljoa siinä 52-54kg:oaOtan joskus Litalgiinia kun vatsa polttaa usein aamuyöstä. vaikka syön vähän liikaakin niin paino ei nouse, nousisi edes 52kg:grmaan. Olen kyllä lyhytkin , pituus 1,57sm.Olen aina ollut laiha ,nuoresta asti kylläkin. Eikä ole sen tähden huono olo ,mutta tuo vatsan turvotus on kamalaa ja ilmavaivat.Muutenkin allerginen kaikille Eläimille, siitepölylle,eräille kukasille.YM: YM: Olen Homepaattista kalkkia ottanut monta vuotta kun en juo maitoa. Vaikka ostamme kaikki maidot , ym ,Latoosittomina.Terv;Marjatta J:
Vatsa aina turvoksissa ja saa juost wc:ssä jatkuva
Marjavatta
0
64
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076894- 954421
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483786Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513478
- 1873419
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242939- 672644
- 462491
- 131844