Growtopia hack

Growtopiahäkker

Laittakaa teidän Growtopia nimi ja salasana tähän sähköpostiin: growtopiagemshack00@gmail.com ja haluamanne määrä gemejä niin häcksään sulle ne gemit alle tunnissa.

11

221

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Growijonne

Toimii! Kiitos gemeistä. Ensimmäinen hackki joka toimii. :O Mahtavaa ^^

• Growtopianpelaaja

Mullaki toimi sain miljoona gemiä.

• GROWTOPIA441

Laitoin. En oo varma toimiiko mut ilmotan ku tiedän.

• GROWTOPIA441

Toimi

• Saana_Gt

Toimi. Kiiz gemeist

• Growtopian247pelaaja

Omg!! Laitoin mun oikeen id:en tunnukset ja mul on 4dl eikä niitä scämmätty ja sain gemejä sen verran ku halusin!! Kiitos tosi paljon oot paras

• Growtopiaaaa
    • GtOnHuonoPeli

Ei toimi ihan kökkö

• esohyvä

giwe me monis

• SannaGT

ei toimi olet tyhmäpää tämäon ihan kökkö juttu en edes saanut gemejä scammeri nuubi anna mulle weeälliä

• Propelaaja3839koloon

minun housuni vaeastetttiin kökkö anna rakasin tai kerron aitille. Ihan oikeestiiii anna takasin mun violetit housut ja 10 lukkoa pliis. Ihan oikeesti en suositteke rätä menenitin mun ravaeat plsss. ihab oijeesti pliis mä haluun ne tajas oon pellannut 1000 tuntiq ja anna takasin tai saat bännit sut bännätään griwrorotopiassa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1720
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe