Moi
Telia ilmoitti, että eurosport loppuu parin päivän päästä. Mulla on kortti sitä varten ja k-maksu.
Mistä tämän eurosportin saa kun tuo loppuu?
Mistä saa eurosportin televisioon??
10
5751
Vastaukset
- iptv-vaihtoehtona
Maxivision ja Elisa Viihde jatkaa Eurosportin näyttämistä. En laita linkkejä mutta googlella löydät. Elisa Viihteestä on olemassa myös sellainen versio joka toimii kaikkien operaattorien laajakaistojen kanssa ihan niinkuin Maxivisionkin.
- Mistäeuros
En ymmärrä, tarvitaanko myös tietokone? Oen nyt lasten luona, heillä on tietokone. Mulla on vain televisio kotona ja näenkö vain sillä enää eurosportia?
- iptv-vaihtoehtona
Ei tarvita tietokonetta, laajakaistayhteys riittää. IPTV:tä ei katsota yleensä tietokoneen vaan IPTV-digiboksin kautta. Tuo IPTV-digiboksi yhdistetään televisioon ja laajakaistaan.
- Mistäeuros
Ei ole laajakaistayhteyttäkään. Se siis pitää ostaa ja laittaa?
- iptv-vaihtoehtona
Kyllä, laajakaistayhteys pitää hankkia jos sitä ei ennestään ole.
- Tyytyväinenasiaskas
DNA:lta voi tilata kaikki Discovery ja Eurosport kanavat.
- saattaapiloppuakohta
Minulla on DNA-paketti ja sillä näkee max:in, eurosport1:sen, eurosport2se:n ja c more sport 1:sen. Hinnat nousee jokaisen sopimuksen myötä. Nyt mennään kipukynnyksellä.
- Kuapelinorja
Johan se eurospurtti palautui 8.6 kaapeliin
- Anonyymi
minulla on telian kanavapaketti , saako siihen eurosportin
- Anonyymi
Eurosportplayer 6,90€/kk halvin tapa saada kanavat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117315Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705731- 954974
- 524225
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494066- 2233966
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283718- 423505
- 542919
- 422447