Länsiväylä: Lentokone teki hätälaskun pellolle – "taitava pilotti" säilyi ehjänä ja aikoo lentää koneen takaisin
Pelastuslaitos tuli paikalle ja huomasi, että pilotti ja matkustaja ovat kunnossa.
Pienkoneen kuljettaja joutui tänään keskiviikkona kello 12 jälkeen tekemään onnistuneen hätälaskun peltoaukealle Nurmijärvellä. Peltoalue sijaitsee Nummenniityllä, Hämeenlinnantien itäpuolella
Paikalle hälytetyn palomestari Tommi Luhtaniemen mukaan lentokoneen moottori oli vielä tuntemattomasta syystä sammunut kesken lennon ja kuljettaja oli joutunut tekemään hätälaskun.
Hätälasku oli onnistunut, sillä kuljettajan ja matkustajan lisäksi myös vesitasomallinen potkurikone säilyi täysin ehjänä.
– Kyseessä on kyllä ollut taitava pilotti, Luhtaniemi kertoo.
Pelastuslaitoksen saapuessa paikalle koneesta ei tullut savua, eikä koneessa ollut näkyviä vahinkoja. Luhtaniemen mukaan lentäjän tavoitteena on lentää itse kone takaisin lentokentälle lähipäivinä, kun kone on korjattu.
Vanhat koneet reistailee.uudet sähkökoneet maksaa 400-500.000 dollaria!
Oli taitava pilotti ,edellinen pakkolasku rysähti ojaan. Tulee tilanteet niin nopeasti ,ettei kerkiä paljon miettiä mihin laskeutuu.
Taas Moottori sammui.
TaasHätälasku
2
229
Vastaukset
- kskskksks
Kaikkiin laitteisiin tulee häiriöitä. Vanhat mäntämoottori-cessnat ovat erittäin luotettavia koneita. Yksinkertaista tekniikkaa. Mitä enemmän sähköä, sen enemmän ongelmia.
- vation
Taitaa olla GPL pahvit PIC :D :D :D LOL
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5161704Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738