Moi
Olen käyttänyt jo jonkin aikaa lumenen cc voidetta ja olen kokenut sen toimivaksi punoittavalle iholleni. Mutta uutuutena minun meikkipohjalle on tullut sellainen outo asia joka muistuttaa sitä että minulla olisi pölyä poskilla ja siihen päälle meikkivoide ja se meikkivoide tavallaan imeytyisi siihen pölyyn ja jäljelle jää pieniä "kasoja" sitä "pölymeikkivoidetta". Tämä näkyy siis vain jos katsoo kasvojani läheltä, kauempaa katsottuna ei pitäisi näkyä kovinkaan paljon, eikä tätä suinkaan ole koko naamassa, vaan vain poskissa ja eniten poskien yläpäässä.
Vaikea selittää mutta tuolta se näyttää. Onko kenelläkään muulla ollut vastaavia ongelmia? Olen ajatellut että primer voisi auttaa pitämään CC voiteen paikoillaan, koska en ole primeria siis ennen käyttänyt. Mikä on lumenen cc voiteelle paras primer? Onko se kenties joku lumenen omista primereista? Mutta mikä niistä? Kertokaa ihmeessä, kiitos!
Lumene CC:lle primer?
pölypallo1234
0
298
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323938
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402028