Elikkä tuollaisen Tampereella järjestettävän uutuuskoulutuksen bongasin mikä vaikuttas paljon mielenkiintosemmalta ja monipuolisemmalta kuin pelkkä merkonomin tutkinto. Ainut vaan, että mistä paikoista voisin lähtee kysymään oppisopimuspaikkaa, kun asun vielä toisella paikkakunnalla vai voiko oppisopimuskeskus antaa ihan vinkkejä paikkojen suhteen? Ja riittääkö, että alkuun ottaa paikkoihin puhelimitse yhteyttä? Oon tosiaan ihan ulalla noista käytännöistä, kun ammattikoulun olen vaan käynyt yli 10 v. sitten ja 1 tuttu opiskellu opparilla, paikan hän sai työkokeilun kautta. Mulla ei kuitenkaan oo "aikaa" työkokeiluun, kun 2. vaihtoehtona on Ikaalisen käsi- ja taideteollinen, jossa seuraavat kiinnostavat koulutukset alkais jo elokuussa, joihin taidan myös hakea. Taloudellisessa mielessä yksineläjälle tuo oppisopimus olis kuitenkin paras vaihtoehto ja muutenkin tavoitteena löytää pian töitä valmistumisen jälkeen.
Visuaalista markkinointia oppisopimuksella
uutta_ammattia-kiitos
0
55
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467555
- 334173
- 573675
- 503170
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562456- 542378
- 402329
- 442302
- 162266