Kävinpä tänään Lidlissä. Kassatyöntekijät toivottelivat asiakkaille hyvää juhannusta.
Edellä olevalle asiakkaalle kassa toivotti hyvää juhannusta, mutta eipä toivottanut minulle.
Minun jälkeen tulleelle asiakkaalle kassamyyjä toivotti jälleen hyvää juhannusta.
Eipä siinä mitään, vaikkei minulle toivottanut.
Kenties kassa luki ajatukseni, kun ajattelin, ettei tarvitse minulle hyvää juhannusta toivottaa ja kassa ilmeisesti huomasi, etten juhannusta sen kummemmin tule viettämään.
Miksi ylipäänsä toivottaa hyvää juhanusta, jollei sitä jokaiselle toivota, vaan normaaliin tapaa kassa voi sanoa Kiitos, hei.
Asiakkaan luokittelu
3
173
Vastaukset
- asiakastyössä
Ei siinä varmaan mitään ihmeempää ollut, jokin muu vei kassan huomion ja unohti sinulle toivottaa juhannusta. Tai sitten tulkitsi ilmeestäsi että älä vaan ala juhannuksia toivottelemaan! Asiakkaat on siitä kummallisia otuksia että voivat ottaa herneen nenään mistä vaan! Joku voi sitäkin ihmetellä että mitä tuo tuossa minulle juhannuksia toivottelee, onpa teennäistä. Mitenköhän nämä pärjäävät normaali elämässä jos kaikesta ottavat nokkiinsa! Siis en nyt sinua tarkoita, vaan yleensäkin.
- Noiso
Se kassaneiti saattaa palvella 1000-1500 asiakasta päivässä ja tällä on suurimman osan ajasta useita eri asioita mihin pitäisi keskittyä yhdenaikaisesti. Ei ole mikään ihme jos jonkun asiakkaan kohdalla tuo "kiitos hei" unohtuu.
- Näinhänseon
Niinpä. Kyllä siinä yksi pieni asia helposti lipsahtaa mielestä pois, jos huomio yllättäen herpaantuu tai joku muu asia kiinnittää.
Tosin 1000-1500 asiakasta saattaa olla yhdelle työvuorolle aika saavuttamaton paikka. 😀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218267Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016513Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753755- 772998
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402610- 452573
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222316- 1242301
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962054Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista281687