Hei olen parikymppinen nainen. Minulla todettiin ensimmäistä kertaa elämässä virtsatieinfektio. Seurustelen niin seksiä on melko lailla. Nyt olen puolessa välissä antibioottikuuriani. Oloni on hyvä. Kysymykseni on, onko turvallista harrastaa seksiä jo nyt? Kiitos jo etukäteen asian kanssa enemmän tekemissä olleiden kanssa. :)
Virtsatietulehdus ja seksi
3
178
Vastaukset
- Otaopiksesi
Partneri ei ole sinulle se oikea. Tulet vielä huomaamaan tämän.
- Kokonaisuuksienhallintaa
Virtsatientulehduksen mahdollisia syitä:
1. Astianpesukoneessa muhivat virtsatientulehdusta aiheuttavat bakteerit ja siirtyvät ihmisten elimistöön astioiden mukana. Pese astiat käsin!
2. D-vitamiinin puutos. Syö apteekista ostettuja D-vitamiini- ja kalaöljykapseleita läpi vuoden!
3. Mitä aloit syömään (virtsatientulehduksien alkamisen aikaan), mitä et ennen syönyt? Kartoita tämä/nämä ja jätä ne pois ruokavaliostasi, vaikka niiden terveellisyydestä kuinka kohkattaisiin.
4. Väärä partneri? - hyvaajuhannusta
Käy tyhjentämässä rakkosi ennen seksiä ja seksin jälkeen. Vähentää tulehdusten riskiä.
Seksin hurmoksessakin kannattaa muistaa, ettei peräaukon jälkeen kosketella emätintä tai häpyä. Ulosteet aiheuttavat herkästi tulehduksia.
Runsas emäksisten ja makeiden tuotteiden syönti altistaa tulehduksille, esimerkiksi viinirypäleet ja alkoholi.
Hankaus saa helposti aikaan hiertymiä ja tulehduksia. Uudesta partnerista huolimatta kannattaa joskus pitää lepopäivä rakastelusta. Silloin voi syventää suhdetta tai keskittyä ystäviin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717