Päijänteen Ykskoivussa

purjeh

Oli Juhannusattona Juna,purjesedät touhusivat rajusti keskenään,pyysivät mukaan mutta poistuin .

16

762

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkäp

Varmaan siellä oli touhuttu kun kävin Juhannuspäivänä,niin useimmat sedät kävelivät hitaasti ja sauna oli kuulemma suljettu puhdistuksen johdosta.

• siksienpurjehdi

Et sä krapuloiltas missään pystyny käymään....

• pikkuv

Ainakin ääntä sieltä kuului en tiedä mitä touhusivat,olin salmen toisella
        puolen

• siksienpurjehdi

Nii joo sä oot ollu siellä rautakirnujen kokkareissa. Liikkuuko ne paatit ikinä mihinkään kevään ja syksyn välillä?

• olenraju

liikkuu ja heiluu kun kapteeni rankaisee vosuja,moottorimiehet ei painele tuhkaluukkuun niikuin valkokäsi purjehomo.

• Miksi_ihmeessä

Pitääkö ihan jokaiselle keskustelupalstalle kirjoitella noita typeriä homojuttuja?
      Eikö järki kulje yhtään vai onko mielenvikaisuus jo niin syvällä?
      Vai luuletko, että me täysjärkiset kiemurtelemme naurusta, kun tännekin keksit tuollaista "hauskaa"?
      Hae ihmeessä ammattiapua ongelmaasi - jos et jo ole hoidossa. Jos olet, niin pyydä vahvempia lääkkeitä.

• NäinOnNäkyleipä

Nämä homoista kirjoittelevat ovat juuri niitä kaappihomoja. Mieli tekisi mutta ei uskalla tulla kaapista ulos...

• eituhkaluukkuunei

Ykskoivussa ei oltu kaapissa, minun puolesta saavat touhuta kun jättää minut rauhaan

• KokuSaivu

Onx tää siis se mesta Päitsyllä, missä on yksi koivu ?

• motolaivuripurje

tää on purjeseuran retkisatama mutta siellä välillä on sellaista porukkaa että ei lapsille eikä naisille

• siksienpurjehdi

Mutta sulle sopii?
        Upea paikka tuo Ykskoivu.
        Epäilen vahvasti, että aloittajaa on pyydetty poistumaan, kun ei ole minkään seuran jäsen ja tullut sen takia tänne purkamaan kiukkuaan.

• sähköpaattim

Totuus on että purjeporukassa tehdään samaa muuallakin,eikä se nykyään hämmästytä,kyllä osa motomiehistäkin vetää pakoputkeen,entä sitten.

• siksienpurjehdi

Vois näistä pakoputkijutuista päätellä että oltas jossain teinien mopofoorumilla.....huvinsa kullakin, itse ajattelin lähteä Ykskoivuun! Katselkaa te veneettömät sieltä rannalta ja haaveilkaa, että voitatte joskus lotossa.

• avomeriauvvoo

Pidä hauskaa heh heh

• tuuulentuolp

Toivottavasti saat saunoa ja uida,siellä on hyvä sauna.

• sienimetsänstu

Olihan siellä punapyllyisiä setiä ottamassa aurinkoa,hyvä että osataan olla estottomia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7525
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4153
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3665
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3160
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2436
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2368
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40