Oon miettiny tässä jonku aikaa et ois kiva mennä vaihtoon jonnekki mut mietin sitä et pärjäisinkö siellä 7 englannilla. Oon nyt menossa ysille ja haluisin tosiaan oppii englantii paremmi. En sit tiiä et pärjäisinkö siel ollenkaa ja kui kallista se sit on. Jenkkeihi kiinostas mennä ja toivoisin et saisin kuulla teiän omii kokemuksii ja mielipiteit vaihto vuodesta.
Vaihto-oppilaaksi huonolla englannilla?
3
382
Vastaukset
- JärjestöVieRahat
Vaihtoa suunnittelevien kannattaa lukea forumin kirjoituksia sekä CSFES:n sivustoja. Kokemuksia ja kohtaloita on esitelty viime vuosilta.
Ei niin vahvalla englannillasi annat loistavan mahdollisuuden järjestölle keskeyttää vaihtovuotesi ja viedä rahasi.
Kuten varmasti tiedät, isäntäperheistä on huutava pula. Se, että kaikki mielenterveysongelmaiset, päihderiippuvaiset, varattomat, pedofiilit ym. kelpuutetaan on vain toinen puoli asiassa. Toinen on se, että järjestöt haluavat vaihtareilta rahat, mikä on johtanut likaisiin konsteihin vapauttaa perheitä erottamalla nuoria perusteettomasti vaihto-ohjelmasta.
Kannattaa miettiä, tarjoaako järjestölle itse mahdollisuutta jo heti kättelyssä? - asessaf
siis joo kannattaa mennä vaikka ei osaisikaan kieltä! siellä oppii todella nopeasti!
kaikki jotka tiedän menneen vaihtoon usa/englanti/kanada olivat suht huonoja englannissa (n.7 tasoa) ja kun sieltä takaisn tulivat niin olivat oppineet kielen hyvim - Elämänipaskinvuosi
Itselläni oli aikoinaan vielä huonompi enkku eikä pärjääminen jäänyt siitä kiinni. Suurempia ongelmia aiheutui järjestön piittaamattomuudesta johtuneesta huumeperheestä, kadulla vietetyistä öistä, varkauksista ja heitteillejätöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457332
- 324058
- 573585
- 503120
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492289- 512265
- 372258
- 432238
- 162236