Kokemuskia tästä maskista?
https://www.bellando.fi/tuotemerkit/kepro-5/the-black-mask-puhdistusnaamio-50ml.html
The Black Mask
12
246
Vastaukset
- Agnee
Ollut käytössä nyt parisen viikkoa mulla. Hyvin tehonnut mustapäihin sekä orastavaan akneen myös!
- Tainucca
Tuosta ei kokemuksia mutta jotain vastaavaa maskia olen kyllä kokeillut. Tehokkaampaa olisin ehkä kaivannut. Kokemukset tuosta aloittajan linkkaamasta maskista kiinnostaa minua myös :)
- Juumä
Tainucca suosittelen :)
- SkinS
Ulkonäkö aika kauheata ei uskoisi et laittasin tota naamaan mut niin tehokas et vei ihokarvatki 😂
- SKin2
SkinS :DDD hahaha! pakko testata jo noin on! :D
- cuonala
Tää koostumukseltaan vähän ehkä paksumpi ku muut kokeilemani. Siksi tuntuu paljon tehokkaammalle. Itse saan mielihyvää kun katsoo irroitettua naamioo missä sojottaa kaikki ihosta irronnu kuona kiinni :D
- Anss3
^ cuonala, WORD!!!
- HelluT
Mitä se tekee aknelle siis?
- mezzys
Käsittääkseni poistaa bakteereita ja hillitsee tulehdusta sitä kautta :)
- Blacy
Pari kertaa nyt ollu naamas aina saunan jälkeen ja on kyl maksanu itsensä takaisin.
- ihis
Skidisti skeptinen aluksi mut pakko myöntää et toimii paremmin ku mikään muu puhdistus: https://www.bellando.fi/tuotemerkit/kepro-19/the-black-mask-puhdistusnaamio-50ml.html
Testauksen jälkeen tilannut tuotteen myös itselleni. Tulee vaarmaan jäämän mun ihonhoitorutiiniksi! - Emilyi
Näitä ei saa mistään Suomesta. Oon koittanu ettii. Onks toi suomalainen verkkokauppa?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225224- 254388
- 282531
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184