Miehen lapset kamvii meitlä

kauheitakakaroita

kaiken kun heidän äiti ja isä eroo. Olisi kiva kun jättäisi huonekalut tänne kun ei ole niitä varaa ostella kaikkea. Matot ja astiat, pyykkikoneet lähtee kaikki kodinkoneet verhot , siis tänne ei jää mitään.
Minä tulen pienestä yksiöstä, eikä siellä ole juurikaan mitään. Mies on kädetön ja sanaton eikä sano mitään vaan kantelee tavaroita autoon.
Oisko parempi että jäisin omaan yksiöön, siellä sentään voi tehdä jotain ja on huonekalut.
Mahtavat valkoiset sohvakalustukset mitä oon himoinnu niin voi että... ne halusin et jäisi.
Kakarat vie kaiken. Epistä. Onko edes laillista että voi ottaa kaiken. Jos uusi vaimo tulee taloon niin pitääkö nukkua lattialla? Ei pitisi. Olen työtön eikä mulla ole varaa ostella edes puoliksikaan mitään. Nytkin mies elättää.

2

137

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinvainon

Olet white trash.

• jopasonsakkia

Usein ne entiset vievät kaiken eikä kunnioita miehen uutta vaimoa. Tässä ei auta muu kuin sun on puhuttava miehelle joka laittaa luun kurkkuun exälleen ex lapsilleen, eivät he voi viedä sulta kodin sisustusta. Se talo kuuluu miehelle ja irtain myös. Lapsille on sun helppo sanoo että mitään ei oteta mutta vaimonsa mies saa hoitaa itse, siitä tulee tappelu jos alat aikusen kanssa riitelee. Kakaroille saat hyvin kuria kun karjaset vaan ja komennat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7625
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4203
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3705
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2551
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51