Aallon rahis

KSs1

Sain paikan porista tänä vuonna ja tavoitteena on opiskella rahoitusta, ja mietin että jos nyt jätän paikan ottamatta, ja pyrin aaltoon seuraavana vuonna , niin kuinka vaikeaa aallossa sitten on päästä opiskelemaan rahoitusta?

9

2303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaatiitaitoajaonnea

Jo Oulussa keskiarvo oli 4,09, että pääsi viime vuonna erikoistumaan rahoitukseen, niin kuvittele siitä Aallon rajaa. Olen ymmärtäny, että mentäisiin ihan vitosen tuntuvilla... Siksi jätin itse suosiolla Aallon listasta ja varmistin näin, että sain nyt pääaineeksi sen minkä halusin.

• Kss1

Ei ole aivan huippu oppilas ja panosta aivan saatanasti niin ei aallon rahoitusta kannata edes miettiä?

• Taloustieteenalkeet

No se on se vaihtoehtoiskustannus. Halutakko varmasti 'omalle alalle' vai mahdollisesti Aaltoon ja ehkä omalle alalle?

• Rahikseenpäässyt

Aallossa raja tämän kevään haussa 3,87

• Aallonkylteri

Mikä on arvosanoiksi muutettuna vähintään puolet 5 ja enintään puolet 4

• Kss1

Kuinkas vaikeeta nuo arvosanat on saavuttaa aallossa?

• Aallonkylteri

No vaikeampaa kuin muissa kouluissa, riippuu hirveästi siitä haluutko olla mukana bileissä yms ja kuinka nopeasti ja helposti omaksut asioita.:) kyllä nää rahikseen hakijat meillä näin yleistetysti aika paljon opiskelee ja esimerkiks itse oisin kokenu työt rahishaaveet opiskelijabileet ehkä liian raskaaks

• höpönpöpöä
        Aallonkylteri kirjoitti:

No vaikeampaa kuin muissa kouluissa, riippuu hirveästi siitä haluutko olla mukana bileissä yms ja kuinka nopeasti ja helposti omaksut asioita.:) kyllä nää rahikseen hakijat meillä näin yleistetysti aika paljon opiskelee ja esimerkiks itse oisin kokenu työt rahishaaveet opiskelijabileet ehkä liian raskaaks

Mitä sinä voit tietää muista kouluista? Onko kokemusta monestakin koulusta?

• Aallonkylteri

ihmiset eri kouluista puhuvat keskenään ja voivat vaihtaakin koulua :D turha hyökätä muiden näkemyksiä vastaan joita ap pyysi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7125
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3978
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      50
      3438
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2756
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2216
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2157
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      43
      2112
    Aihe