Osaatteko kertoa jatkoa ajatellen mitä sote alan essee tyyppisessä kysymyksessä "miksi juuri sinut pitäisi valita koulutukseen" kannattaa kirjoittaa? Olin saanut nyt kevään ko.tehtävästä aika alhaiset pisteet vaikka yritin kyllä vakuuttaa valitsijat siitä, että todella haluan tähän koulutukseen. Mitä he sitten hakevat tuollaisesta tehtävästä? Vinkkejä?
Sote-alan kirjallinen koe 2017
2
251
Vastaukset
- asdfrert
Itse suoraan sanottuna valehtelin tohon tyyliseen kysymykseen ja pääsykokeestahan tuli melkein täydet pisteet o/ , mutta joo omia harrastuksia, työkokemuksia, omia vahvuuksia alalle ja tämmöistä niin kyllä sieltä pisteita alkaa tulemaan :)
- Omikronj
Mä vastasin tohon että mulla on työkokemusta lähihoitajana, joten tiedän mitä hoitoala pitää sisällään eli toisin sanoen että tiedän että hoitotyö voi olla välillä todella rankka ja haastava. Mutta silti haluan sinne, koska se on ala, jossa mulla on hyvää jatkaa ja kehittyä ja oppia uutta.
Eli on todella tärkeää ilmaista motivaatiota ja realistisuutta tästä alasta.Omi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477685
- 334263
- 573735
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652601- 612474
- 512398
- 402349
- 162296