aloitusvaihe ohi

Olen ollut nyt kaksi viikkoa, eli aloitusjakson ajan Atkinsilla, myös avomieheni. Itseltäni on lähtenyt nelisen kiloa ja ukoltani 7kg, meidän vaaka ei näytä grammoja, joten tuon tarkempia lukuja ei ole antaa. Minulla pudotettavaa olisi -57kg ja ukollani -17kg.

Ruoan kanssa ei sinänsä ole ollut ongelmia hyvien ja kohtuu edullisten hankintapaikkojen läheisyyden vuoksi. Nyt kuitenkin tuntuu siltä, että olisi kiva kokeilla vähän muitakin ruokia, kuin mitä nyt ollaan syöty. Tässä joitain ruokia, joita syöty:
- kiinalainen kalapaistos
- täytetyt paprikat
- lihaa wokattuja/kermassa haudutettuja kasviksia ja näiden erilaisia yhdistelmiä
- kaupan kasvisgratiinia(hh 2,5g!!) lihaa/kalaa
- salaatteja muita sallittuja tuoreita kasviksia
- juustoja
- herkuksi eräällä www-sivulla olevaa suklaamoussea
- a-luokan makkaroita/pekonia
- kananmunaa
- bulgarian jogurttia(epäilyttää)
- juustokinkkukeittoa(ei niin erinomaista)

Eli olisiko jollakin esim kotitekoisen jäätelön ohjetta, jolloin saisin sokerin korvattua makeutusaineella? Entäs olisiko kellään keitojen ohjeita, jotka oikeasti on hyviä, esim. sosekeittoja, joihin voisi laittaa vaikka ranskankermaa tai tavallista kermaa tai ihan ilmankin kermoja.

Toiseksi, mitä olette tuosta jugurtista mieltä, kun siinä on hh 4,5g?

6

961

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • namia!

aineet ovat:

800g kalkkunasuikaleita
      2 limeä
      300g porkkanaa
      300g palsternakkaa
      300g juuriselleriä
      10 oliivia
      pätkä suolakurkkua
      1 prk tomaattimurskaa
      1 kpl kanaliemikuutio

Marinoidaan kalkkunat limemehulla n. puoli tuntia. Laitetaan kuutioidut kasvikset veteen ja keitetään puolikypsäksi. Lisätään tomaattimurska ja kalkkunasuikaleet liemineen ja keitetään kypsäksi. Lisätään suolakurkku kuutioina ja oliivit pilkottuna. Maustetaan ja nautitaan smetanan kera.

Ja ehdotan myös rahkaa, kerman kera tai ilman sitä. Ei siis keiton kanssa vaan ihan ilta-, aamu- tai välipalaksi marjojen kanssa tms. Itse en tarvitse makeutusaineita mutta saa käyttää.

• eikös tos oo aika paljon hiilareita ko on toi porkkana, juuriselleri ja palsternakka? En tosin osaa ny kuvitella, et minkä kokoinen kattila tost tulee....

• kohtuudella

Hei,

oma logiikkani laihdutuksessani on se, että melkeinpä mitä tahansa ruokaa voi syödä, kun syö kohtuudella ja pitää huolen siitä, että useamman kerran päivässä tuntee nälän tunnetta. Syö siis vähemmän, mitä kuluttaa. Tietenkään ei kannata syödä mitään umpirasvaista, eli esim. pitsaa ja kermat ym. tulee korvata vähempirasvaisilla vaihtoehdoilla.

• puhe olikin nyt Atkinsista ja siihenhän ei kuulu vähärasvaisuus, ja sitä paitsi kyselin ruokaohjeita.

• Nist

Hih! Huvittava tuo kohtuus kaikessa-kommentti...

Jaa.. Enpä osaa sulle reseptejä antaa, koska itse olen tehnyt omat ruokani entiseen tyyliin, paitsi suurusteet olen korvannut juustoraasteella ja koskenlaskijalla, mitään makaronilaatikoita sun muita paskoja en ole enää tehnyt. Yksi herkkulisuke pihvin tai minkä tahansa protskun kaa on tässä:

Voideltuun uunivuokaan kukkakaalinnuppuja, aurajuustomuruja, emmentalraastetta ja kuohukermaa. uuniin 200 asteeseen, kunnes pinta on saanut kauniin värin. NAM!

T. Nist, miinus 15 kiloa

• Sube

Netissä on paljon ohjeita keittoihin ja muihin. googleen vaan etsimään!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6976
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      688
      3039
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1300
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1275
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1160
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      210
      999
    Aihe