Hei! Otin tatuoinnin 4 päivää sitten. Kuva on iso , kulkee ranteesta kyynärtaipeeseen. On jotenkin kummallisesti kipeä. Itse tatuointi on hyvännäköinen, ei punoita eikä muutenkaan mintään tulehduksen merkkejä mutta kättä ei meinaa pystyä pitämään ollenkaan normaalisti suorana alaspäin kun tulee jyskyttävä kipu tatskan kohtaan. Ja siis todella kova kipu. Mistähän johtuu..voiko olla vaan vielä niin kipeä itse tatskan teosta...oon jo miettinyt kaikki hermovaurioista jännetulehdukseen läpi..muilla kokemuksia?
Käsi kipeä
Vikatatska
2
576
Vastaukset
- Vastaleimattu
Itsellä on nyt pari päivää vanha tatuointi käsivarressa. Jos käsi ei saa olla ihan rentona, kuvan kohdalla tuntuu kipua ja käsi tuntuu puutuneelta. Puutumista esintyy varsinkin esim. hiuksia pestessä, vaikka kuva onkin pieni. Pieni kipu kasvattaa, itse en ainakaan ole huolissani, mutta ainahan voit ottaa yhteyttä tatuoijaasi ja kysäistä häneltä.
- Suoli24kannatakysyämitä
Todella kova kipu 4pv. tatuoinnin jälkeen kuulostaa erikoiselta, kysy joltain ammattilaiselta, älä täältä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254348
- 272461
- 342254
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174